obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met het instellen van het modem
 Onderwerp afdrukken
SIP server
Mike
Ik heb Vodafone vast Internet & Bellen maar ik heb nooit een VoIP ADSL modem van Vodafone gekregen omdat ik (juli 2008) bij Quicknet vandaan kom. Tot op heden heb ik ook niet gebruik gemaakt van telefonie.

Nu wil ik ook het telefonie-deel van Internet & Bellen gaan gebruiken maar ik heb zogezegd geen modems met 'remote management' en ook geen ZyXEL type 2602 en 660 maar een U.S. Robotics nog uit mijn Quicknet tijd.

Voor het aan de praat krijgen van het telefonie-deel zie ik twee mogelijkheden, of een ADSL modem van Vodafone of zelf SIP configureren op een SIP gateway die ik heb. Ik heb voorkeur voor het laatste.

Ik heb een brief met de login gegevens voor SIP maar behalve die gegevens moet ik ook nog het het "SIP server address" en "SIP Service Domain" opgeven en dat staat niet in de brief en ook niet in de handleiding op de Vodafone site. Weet iemand deze gegevens? Als je een Zyxel modem van Vodafone hebt zou je me kunnen helpen door eens te kijken in de "Web Configurator", http://192.168.1.1, default password (“1234”). Onder VoIP > SIP > SIP Settings staan als het goed is het SIP server address, REGISTER Server address en SIP Service Domain weergegeven. Dat precies de gegevens die ik graag zou willen weten...

Alvast bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SIP server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen e-mail server opzetten Instelling problemen : 1 25 jul 2010
Advertentie