obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring!
PeepPeep
Vodafone krijgt van mij voor het Vodafone Thuis pakket via glasvezel een dikke 5 sterren.

In Dordrecht hebben we al heel wat jaren glasvezel. Ik ben begonnen bij Tweak (beste toendertijd, met pakket blauw), na jaar of 2 overgestapt naar XMS (ook prima, maar toen goedkoper), 2 jaar later weer terug naar Tweak (want XMS ging op KPN systeem over). Door nieuw pakket (Sparql) van Tweak hele goede kwaliteit van TV, en gewoon verder goed internet en telefonie maar was naar verhouding toch vrij duur (met amper bellen tussen 75 en 80 Euro per maand is prijzig ondanks het "gratis" HBO filmpakket.

Mijn vader is 3 maanden geleden overgestapt naar Vodafone (van KPN variant af) en de hele overstap ging met gratis monteur van een lijen dakje. En dat pakket - zelfde als mijn Tweak-pakket alleen zonder HBO - komt het eerste jaar op 45 Euro per maand.
Beeldkwaliteit is stuk beter dan van KPN, internet en telefonie werken feilloos. Dus toen heb ik al snel besloten: ik ga ook over op Vodafone Thuis.
Bestelling via site gedaan, direct volledige informatie via mail ontvangen van procedure. Na de afkoelingsperiode direct gebeld door de organisatie die de gratis monteur regelt om een datum en tijd af te spreken: 21 januari. Zelfde dag Tweak opgezegd per 21 januari wat door opzegtermijn 2 februari werd. Maar Tweak gaf aan: overname door andere partij op 21 januari zal geen probleem opleveren.

Week voor oplevering grote doos geleverd via post met glasvezelmodem en TV ontvanger met de nodige kabels, instructie en mapje met wachtwoorden voor installatie en draadloos internet.
'sMorgens 21 januari was het signaal van Tweak (internet, televisie en telefonie) weg. Monteur kwam inderdaad op die dag op de afgesproken tijd (rond 2 uur). Heeft alles geïnstalleerd en kregen gelijk goed internetsignaal en televisiesignaal binnen. Alles ingesteld en binnen half uur was installatie rond en werkte internet en TV prima. Ook draadloos signaal prima, de twee mobiele telefoons gelijk verbonden met internet.

Monteur vertelde dat portratie telefonie ook in gang werd gezet, zou 2 dagen ongeveer duren. Tot die tijd tijdelijk nummer.
Vlak na oplevering door monteur kwamen mailtjes binnen van Vodafone met melding van geslaagde oplevering, opgang zetting van portratie telefonie en nogmaals bevestiging abonnementgegevens en overige zaken als inloggegevens MyVodafone.
Kortom, hele goede volledige berichtgeving.

Onze ervaringen zijn na oplevering tot nu toe zeer positief: beeld is helder, scherp en gedetailleerd op TV. Veel zenders, ook verrassende zenders als veel lokale en regionale omroepen, etc. Internet (tot nu toe had ik altijd 100 Mbps verbindingen, nu terug naar 50 Mbps) is gewoon lekker snel. Ik merk in feite niets van de "achteruitgang". Telefonie via tijdelijk nummer is helder, duidelijk (nu 23/1 nog niet geportreerd).

Ik kan vanuit mijn ervaring zeggen: Vodafone Thuis is absoluut een grote aanwinst in glasvezelland. Aanrader! En belangrijkste is dat het zeeeeeer betaalbaar is (goedkoper kan je niet vinden) en je als extra (voor klein bedrag extra) twee of vier themapakketten kan kiezen met vele vele goede zenders.
Ik ben altijd zeer kritisch met de keuze van de providers (ik ging altijd voor het beste van het beste) maar Vodafone laat als prijsvechter zien dat het niet onder doet voor de "zware" jongens.
Ik zeg: DOEN!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Geen internet Storing : 6 21 aug 2012
Advertentie