obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Huawei

uBronan
Mijn eerste week bij vodafone leek heel goed te zijn.
Maar toen begon het gedoe, inloggen op vodafone thuis was ineens niet meer mogelijk, nadat in het weekeinde de verbinding er nagenoeg helemaal uit lag.
Jawel dus ook de telefoon, we waren dus geheel niet meer te bereiken.

Nu kan ik alweer niet meer inloggen bij vodafone thuis en heb zowat elke dag problemen met de verbinding.
Na wat rondvragen onder enkele specialisten op dit vlak wist een van hen mij erop te wijzen dat het modem daar grotendeels de oorzaak van is.

Ik moet letterlijk 1 of meerdere keren per dag het modem resetten, de snelheden waren echt goed te noemen in die beruchte eerste week maar inmiddels is dat ook een stuk minder.
Vooral de wifi is helemaal ingedonderd, was de eerste week nog sneller dan ik met mijn lan kon behalen 1300 Mb. Nu wil geen van de 5g devices nog verbinden met een snelheid hoger dan 300 Mb
Maar ook hier dus weer continue storing en weg vallen. Of zelfs meerdere keren per uur op het modem de wifi aan/ uit moet gaan zetten omdat het weer eens niet meer wil verbinden.
Het begint mijn neus uit te komen dat er zo vaak problemen zijn.
Ben inmiddels aan het beraden of ik niet een andere mogelijkheid heb, misschien dan toch maar de laatste strohalm "tele2"gaan proberen en dit contract wegens wan prestatie verbreken
 
uBronan
Update na een uur in de wacht op het support nummer toch contact gehad met vodafone support
Er is opnieuw een monteur langs gestuurd, en het modem vervangen.
Helaas bleef het voip deel offline dus dat zat niet helemaal goed
Maar na een dag of 2 bleek deze ineens wel weer goed te werken.
Overigens geen woord ontvangen van vodafone over dat het is opgelost, dus je moet zelf maar zien of het werkt.
Het mooie is dat alles nu wel lijkt te werken en tot dusver nog geen storing, maar er zijn een paar kant tekeningen.
Op het modem heeft men de 5G wifi uitgeschakeld waardoor je geen ac verbinding kan maken ( vervelend want het is echt veel trager ) dus maximaal 300 Mbit in plaats van de 1300 Mbit.
En men heeft besloten de verbinding beter te knijpen op de aangeboden snelheden ( op zich terecht maar uiteraard een min punt )
Van een mogelijke upload van 2 MB/s naar amper aan 800 Kb/s dat merk je behoorlijk goed. Verder valt op dat vreemd genoeg elke browser trager lijkt te openen.
Snelheids testen op andere adressen in nederland anders dan vodafone zelf tonen veel lagere snelheden. Gemiddeld rond de 30 Mbps alleen op vodafone zelf lijk je 80 Mbps te krijgen maar ik vermoed dat dit kunstmatig is.
Conclusie is dat het mogelijk nu wel stabiel gaat werken maar dat de snelheid er behoorlijk uit is. Op alle vlakken dus een tragere verbinding gekregen.
Nu maar afwachten of het stabiel blijft
Gewijzigd door uBronan op 18 september 2015, 05:20
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:15:51
| Dewa19:01:45
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.