obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD

saskia
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. klantnummer 367022784 Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed meer opladen,dus aangeboden (via verzekering)bij Dynafix repair. Ook kreeg ik direct een soort gelijk toestel en bruikleen dat ik gewoon kon bellen etc,maar nu komt het: Ik zat aan tafel met mijn leentoestel van Vodafone en per ongeluk viel er wat thee op het toestel en doet nu helemaal niets meer. Ik heb daar keurig direct melding van gemaakt bij vodafone op 30-03-2013,ik kreeg als andwoord SORRY mevrouw maar daar bent u NIET voor verzekerd,dus zodra wij dat toestel defect terug krijgen,krijgt u van ons de rekening van 730,29 (toestelprijs)op u deurmat vallen en zult de gehele rekening moeten betalen!!!.Nu dat pik ik natuurlijk niet,want dan had er duidelijk vermeld moeten worden door vodafone per brief of etc etc dat een leentoestel NIET verzekerd is of hun daarvoor. Ik heb niet voor niets bij mijn eigen iphone5 een dure verzekering afgesloten,dus als ik had geweten dat een leentoestel NIET verzekerd was,had ik natuurlijk NOOIT een leentoestel van Vodafone aangenomen en zolang de reperatie duurt wel een prepaid aangeschaft voor nog geen 20,00!! Ik zal dit probleem en mijn verhaal ook doen bij kassa en de consumentenbond,want dit kan en mag niet,en ben er verlopig ook niet klaar mee!!
Gewenste oplossing
Hopende dat Vodafone eerder met een oplossing komt voor dat ik zelf verdere stappen zal gaan ondernemen. Ik eis vrijstelling van betaling door nalatigheid van Vodafone om niet duidelijk te vermelde dat een leentoestel NIET verzekerd is!! Ik zal iedereen op de hoogte houden!! Mvr Groet Fam Siekman
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen 1 24 januari 2015, 10:34
Geen internet Storing 6 21 augustus 2012, 15:13
Geen Dataverbinding Rotterdam Alexandrium Algemeen 1 03 juli 2012, 10:37
telefoon geen service Algemeen 1 28 mei 2012, 00:12
Geen mobiel internet Storing 2 06 maart 2012, 12:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:13:26
| Dewa18:59:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.