obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD
saskia
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. klantnummer 367022784 Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed meer opladen,dus aangeboden (via verzekering)bij Dynafix repair. Ook kreeg ik direct een soort gelijk toestel en bruikleen dat ik gewoon kon bellen etc,maar nu komt het: Ik zat aan tafel met mijn leentoestel van Vodafone en per ongeluk viel er wat thee op het toestel en doet nu helemaal niets meer. Ik heb daar keurig direct melding van gemaakt bij vodafone op 30-03-2013,ik kreeg als andwoord SORRY mevrouw maar daar bent u NIET voor verzekerd,dus zodra wij dat toestel defect terug krijgen,krijgt u van ons de rekening van 730,29 (toestelprijs)op u deurmat vallen en zult de gehele rekening moeten betalen!!!.Nu dat pik ik natuurlijk niet,want dan had er duidelijk vermeld moeten worden door vodafone per brief of etc etc dat een leentoestel NIET verzekerd is of hun daarvoor. Ik heb niet voor niets bij mijn eigen iphone5 een dure verzekering afgesloten,dus als ik had geweten dat een leentoestel NIET verzekerd was,had ik natuurlijk NOOIT een leentoestel van Vodafone aangenomen en zolang de reperatie duurt wel een prepaid aangeschaft voor nog geen 20,00!! Ik zal dit probleem en mijn verhaal ook doen bij kassa en de consumentenbond,want dit kan en mag niet,en ben er verlopig ook niet klaar mee!!
Gewenste oplossing
Hopende dat Vodafone eerder met een oplossing komt voor dat ik zelf verdere stappen zal gaan ondernemen. Ik eis vrijstelling van betaling door nalatigheid van Vodafone om niet duidelijk te vermelde dat een leentoestel NIET verzekerd is!! Ik zal iedereen op de hoogte houden!! Mvr Groet Fam Siekman
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
Geen internet Storing : 6 21 aug 2012
Advertentie