obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
klacht instalatie en service
huismeester
Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben een huismeester van zo'n ongeveer 300 aanleunwoningen (Ouderen woningen).
Wat ik vandaag meemaakte wil ik toch nog even kwijt omdat dit alle koude douche's verdient die er bestaan.
Ik moest vandaag bij een bewoonster in haar meterkast zijn voor een andere klus en trof daar haar draadloze telefoon aan.
Ik vroeg haar waarom deze daar stond en niet binnen daarop antwoordde zei dat gisteren haar Vodafone pakket was aan gesloten en de monteur het zo achter gelaten had. Daar ik deze woningen op mijn duimpje ken vond ik dit heel vreemd. Het oude KPN draadje zat 30 cm vanaf het modem en het enigste wat nog nodig was om gewoon telefonie in de huiskamer te krijgen was een telf. stopcontact, zo een die iedereen bijna over heeft van zijn installatiepakket. Ik vraag mij af hoe hij het had achtergelaten als deze mevr. geen draadloos telefoontje had gehad.
Waarschijnlijk wel goed want ik lees net op de Vodafone site dat er een telefoon gratis wordt aangesloten ( en ja dat had hij gedaan ).
Ook heb ik nog even de klantenservice gebeld hierover maar daar was dit de gewoonste zaak van de wereld en zo deden zij het altijd.
Ik heb in de woningen waar ik werk veel providers gezien maar tot nu toe had iedereen gewoon telefoon in de huiskamer alleen Vodafone niet dan moet je even naar de meterkast lopen om te bellen. Er wordt mij vaak gevraagd welke providers bij ons in de woningen te krijgen zijn en welke er bij de bewoners goed bevallen. Mijn eerste vraag zal dan eerst zijn wil u telefoon in de huiskamer of in de meterkast en daarna zal ik een provider aanbevelen. Ik had nog een laatste vraag aan de klantenservice medewerker gesteld en dat was of mevrouw nog van haar abonnement af kon waarop hij lachend antwoorden hahahaha nee uw twee weken bedenk tijd zijn om.
Als laatste heb ik voor deze mevrouw een stopcontact uit een oude upc doos gehaalden het voor haar werkend gemaakt 5 min werk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht instalatie en service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefoon geen service Algemeen : 1 28 mei 2012
Advertentie