obey-robots.txt
02 December 2016, 18:58
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

klacht instalatie en service

huismeester
Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben een huismeester van zo'n ongeveer 300 aanleunwoningen (Ouderen woningen).
Wat ik vandaag meemaakte wil ik toch nog even kwijt omdat dit alle koude douche's verdient die er bestaan.
Ik moest vandaag bij een bewoonster in haar meterkast zijn voor een andere klus en trof daar haar draadloze telefoon aan.
Ik vroeg haar waarom deze daar stond en niet binnen daarop antwoordde zei dat gisteren haar Vodafone pakket was aan gesloten en de monteur het zo achter gelaten had. Daar ik deze woningen op mijn duimpje ken vond ik dit heel vreemd. Het oude KPN draadje zat 30 cm vanaf het modem en het enigste wat nog nodig was om gewoon telefonie in de huiskamer te krijgen was een telf. stopcontact, zo een die iedereen bijna over heeft van zijn installatiepakket. Ik vraag mij af hoe hij het had achtergelaten als deze mevr. geen draadloos telefoontje had gehad.
Waarschijnlijk wel goed want ik lees net op de Vodafone site dat er een telefoon gratis wordt aangesloten ( en ja dat had hij gedaan ).
Ook heb ik nog even de klantenservice gebeld hierover maar daar was dit de gewoonste zaak van de wereld en zo deden zij het altijd.
Ik heb in de woningen waar ik werk veel providers gezien maar tot nu toe had iedereen gewoon telefoon in de huiskamer alleen Vodafone niet dan moet je even naar de meterkast lopen om te bellen. Er wordt mij vaak gevraagd welke providers bij ons in de woningen te krijgen zijn en welke er bij de bewoners goed bevallen. Mijn eerste vraag zal dan eerst zijn wil u telefoon in de huiskamer of in de meterkast en daarna zal ik een provider aanbevelen. Ik had nog een laatste vraag aan de klantenservice medewerker gesteld en dat was of mevrouw nog van haar abonnement af kon waarop hij lachend antwoorden hahahaha nee uw twee weken bedenk tijd zijn om.
Als laatste heb ik voor deze mevrouw een stopcontact uit een oude upc doos gehaalden het voor haar werkend gemaakt 5 min werk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht instalatie en service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
telefoon geen service Algemeen 1 28 mei 2012, 00:12
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry01:18:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.