obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod!

BlackBerry
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod!

Internetprovider XS4All heeft een gedegen rapport opgesteld over het door de politiek gewenste downloadverbod, waarbij de providers zouden moeten optreden als internetpolitie. De conclusies zijn kort gezegd: het kan technisch niet en als het kan, dan is het gemakkelijk te omzeilen en het kan juridisch niet omdat het is in strijd met privacy en mensenrechten en dus met internationale verdragen. Het rapport is aan alle politiek partijen toegestuurd.

Citaat:

Een verplichting voor internetaanbieders om filtertechnieken in te zetten bij de bestrijding van auteursrechtinbreuk of andere illegale informatie op internet is in de prakijk onuitvoerbaar, ineffectief en disproportioneel. Er bestaat (a) geen techniek waarmee strafbare informatie gericht geblokkeerd kan worden, zonder dat dit gemakkelijk te omzeilen is voor diegenen die dat willen (b) leidt tot veel schadelijke bijvangst in termen van onterecht geblokkeerde niet-illegale informatie en (c) leidt tot aanzienlijke kosten en technische degradatie in de kwaliteit, betrouwbaarheid en veiligheid van de dienstverlening van internetaanbieders.

Filteren is dus een ineffectieve, schadelijke en dure vorm van censuur, die raakt aan belangrijke grondrechten van zowel informatieaanbieders als ontvangers, in het bijzonder rechten op vrijheid van meningsuiting, privacy, communicatiegeheim, een eerlijk proces en internettoegang.


Het volledige rapport is zeer de moeite waard en het zou andere internetproviders sieren als ze hun steun voor het rapport zouden uitspreken. Ben je dus aangesloten bij een andere provider dan XS4All, zoals Alice, KPN (enHetNet), UPC (of Chello), Ziggo, Telfort of Tele2, wijs ze dan op dit rapport en vraag ze hun steun uit te spreken.


Hier een voorbeeld van een e-mail die je zou kunnen sturen,

Ik zag dat Internetprovider XS4All een rapport heeft opgesteld over het voornemen tot het invoeren van een downloadverbod in Nederland, de rol van providers hierin, de technische (on)mogelijkheden en de gevolgen voor burgerrechten. Als internetgebruiker maak ik mij zorgen over mijn privacy, de vrije toegang tot het internet, de vrijheid van informatie op het internet en de eventuele financiële gevolgen van filtering. Ik ben het eens met de strekking van dit rapport en als klant, roep ik u op om in navolging van XS4All ook op te komen voor de belangen van uw klanten, door dit rapport te ondersteunen en dat z.s.m. ook aan de politiek kenbaar te maken.

Met vriendelijke groeten,

Naam

Adres


Bron: Kletskous, Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in strijd tegen downloadverbod!
BlackBerry

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vodafone en RTL lanceren nieuwe mobiele provider Sizz Algemeen 1 03 februari 2011, 17:53
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen 1 13 januari 2011, 17:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:15:55
| Dewa19:01:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.