obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

Waar posten???

Hasje99
Ik wilde een bericht posten over problemen met een USB modem, voor mobiel internet op een laptop. Helaas zie ik hier geen rubriek voor. Waar kan ik een dergelijke post kwijt??
Gewijzigd door Hasje99 op 10 oktober 2010, 17:03
 
BlackBerry
Hoi Hasje99

Je vraag kun je gewoon hier stellen. Desnoods verplaats ik het naar het juiste onderdeel of maak hiervoor een nieuw onderdee.
 
Hasje99
BlackBerry schreef:
Hoi Hasje99

Je vraag kun je gewoon hier stellen. Desnoods verplaats ik het naar het juiste onderdeel of maak hiervoor een nieuw onderdee.


Het is niet zozeer een vraag, maar ik wilde hier een (slechte) ervaring met Vodafone kwijt, en weet niet of dit de juiste plek is.
 
BlackBerry
Ja hoor! Alle ervaringen zijn welkom! Enige waar ik op let is het taalgebruik.
 
Hasje99
Van de meeste providers is wel bekend dat er problemen mee zijn. Ook Vodafone blaast hierin een behoorlijke partij mee. Kijk bv maar eens op http://www.klachtenoplossing.nl/ en tik Vodafone in. Maar nu mijn verhaal.

We hebben in februari voor mijn vrouw een laptop gekocht, en wilden daar een internet abo bij afsluiten. Via internet viel de keus op een Vodafone abo, het USB modem mocht ik zelf uitzoeken. Het werd een simlockvrij Alcatel modem. Al snel bleek echter dat het modem een zeer trage verbinding te geven. Op internet aan het zoeken gegaan waar ik deze klacht kwijt kon, maar dat lukte niet echt. Mijn vrouw bleef maar mopperen op de trage verbinding, dus heb ik contact opgenomen met de leverancier van het abo (metjelaptoponline). Hij verwees me toch weer terug naar Vodafone, want een technisch probleem kon hij niet oplossen. Wederom aan het zoeken gegaan en ik vond nu een telefoonnummer (1200) wat ik kon bellen. Dit blijkt echter een nummer te zijn wat je kunt alleen kunt bellen als je een mobiel abo hebt. Hier kon ik dus niets mee. Een ander vast nummer zou voor niet abonnees bestemd zijn, maar als je dit belt kom je via een menu bij een juffrouw die een heel verhaal afsteekt en op het einde verwijst naar nummer 1200, daarna wordt de verbinding verbroken. Emailen gaat ook niet, want je moet een account aanmaken wat ook alleen maar kan als je een mobiel abo hebt.
Schiet dus niet echt op. Maar ja moeder de vrouw bleef maar mopperen op haar verbinding, dus nog maar weer eens gaan zoeken, en ja hoor ik heb een mail- adres van Vodafone kunnen vinden voor niet-abonnees. Heb hier een mail naar toe gestuurd met mijn probleem erin, en ik kreeg warempel nog antwoord ook. Ik moest daar niet zijn met mijn probleem, maar kreeg via de mail een code om een account aan te kunnen maken. Via mijn mobiele telefoon kreeg ik ook nog het wachtwoord toegezonden. Na het account te hebben aangemaakt, mijn probleem nog maar eens voor gelegd, het was inmiddels eind juni.
Na enige dagen kreeg ik antwoord en ik kreeg te horen dat mijn modem niet geschikt zou zijn voor het Vodafone-abo, ik moest een Vodafone-modem gebruiken.
Heb het modem bij de leverancier zonder enig probleem om kunnen ruilen. Maar na installatie was er helemaal geen verbinding meer mogelijk. maar weer naar Vodafone gemaild.
Het bleek dat er niet de juiste software bij het modem zat, volgens V was deze verouderd, kreeg een link toegestuurd waar ik de juiste software kon downloaden. Deze keer bleek het wel goed te werken, er was verbinding, en de snelheid was alleszins acceptabel. Maar de pret duurde niet lang, na twee dagen bleek er weer geen verbinding mogelijk te zijn. moest weer opnieuw installeren instellingen controleren formulieren invullen aangaande gebruikte software, viruscanners etc. Ik heb gevraagd om een nieuw modem maar dat kreeg ik niet, moest met de laptop naar een Vodafone-winkel om alles opnieuw te installeren etc, er werd daar ook gebeld naar 2e lijn assistentie om het probleem op te lossen, en ik kreeg te horen dat het nu allemaal goed was, er kon weer ge-internet worden. Thuis gekomen bleek dit in het geheel niet te kloppen, verbinding was niet mogelijk. Maar weer eens naar V gemailed en gevraagd om een nieuw modem, en plotseling bleef het stil.

In de loop van de daaropvolgende 2 a 3 weken nog verschillende keren gemailed en maar geen antwoord ontvangen. Intussen kreeg ik van een kennis een Vodafone-modem te leen, dit was een totaal ander model, maar het werkte wel. Daarna kreeg ik plotseling weer een mail van Vodafone, waarin zij excuses aanboden voor het niet beantwoorden van mijn eerdere mails, en zeiden daarbij "indien uw probleem nog niet opgelost is kunt u het opnieuw aanmelden bij de helpdesk" Dit schoot bij mij dus echt in het verkeerde keelgat, en ik heb om het netjes te zeggen een erg boze brief naar het hoofdkantoor gestuurd. Hierin heb ik mijn eerder betaalde abo-geld teruggeëist, en ontbinding van het contract. Na enige tijd kreeg ik via de mail antwoord, ik moest telefonisch contact opnemen met een bepaald nummer. Het uiteindelijk resultaat was dat ik vier maanden abo-geld terug kreeg, maar het contract kon niet beëindigd worden. Hiermee ben ik toch maar accoord gegaan.
Het probleem met het modem heb ik uiteindelijk met de leverancier opgelost, ik kon het wederom zonder probleem omruilen. Mijn vrouw en ik hebben in de loop van dit verhaal op het punt gestaan, om nieuwe telefoon-abo's bij Vodafone af te sluiten en daar uiteindelijk toch maar vanaf gezien.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar posten???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:15:59
| Dewa19:01:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.