obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen 3G Vodafone in mijn regio...
newwave
Hallo, ik ben nieuw op deze site en woon in de regio Lobith- Tolkamer aan de Duitse grens.

Heb begin mei van dit jaar een abonnement van Vodafone inlc. internet met de iPhone 3GS.
Sinds een half jaar is er geen 3G meer mogelijk in mijn regio omdat om een of andere reden de 3G is uitgezet volgens de helpdesk!!??
Sinds de laatste vorstperiode is de 2G site ook een stuk slechter, ik heb thuis geen voldoende bereik meer en mijn iPhone geeft 20 keer per dag...Geen netwerk beschikbaar aan.. Ik loop diverse oproepen mis en vind dit geen manier van zaken doen van Vodafone.
Ik betaal elke maand een dikke 30 euro voor dit abonnement en heb al diverse keren naar de helpdesk gebeld, maar schiet daar erg weinig mee op. Ik was eigenlijk op zoek naar het adres van Vodafone, om een aangetekend schrijven te sturen toen ik deze site tegen kwam.

Zelf ben ik technicus in de infrastuctuur van jawel.. De sitebouw van diverse providers in geheel Nederland.(geen Vodafone)
Ik heb hier in de regio rond gereden en heb de 2G en 3G dekking van Vodafone eens nader bekeken, ook de site die mij moet bedienen staat op ruim 3 KM afstand en is maar een meter of 15 hoog. Zoals al gezegd is er helemaal geen 3G dekking hier en begrijp niet dat er geen site in de bebouwde kom staat. Mogelijkheden zijn er wel, KPN heeft er hier drie staan waarin voldoende plaats is voor meerdere sites.

Ik heb inmiddels mijn oude KPN prepaid weer in gebruik omdat ik bereikbaar wil zijn.
Ik heb dit abonnement toen gekocht omdat Vodafone als een van de weinige in China ook werkt waar ik op vakantie was...
Ik hoop dat ik hier een LUISTEREND oor vind, anders toch maar op zoek naar het adres van deze aanbieder...
Groet Hans
 
BlackBerry
Twee van de drie identieke post verwijderd.
BlackBerry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen 3G Vodafone in mijn regio...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
vodafone glasvezel probleem Algemeen : 1 20 jan 2014
Advertentie