obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
 Onderwerp afdrukken
3G KUDELSTAART werkt weer perfekt na 5 weken
joey123
Vodafoon bedankt alles werkt weer zo als het hoord de 3G doet het weer ik kudelstaart !!!!
Gewijzigd door joey123 op 24 april 2011, 15:38
 
onkruidje
hier in zoetermeer wijk 28 hetzelfde
sinds vrijdag de 18de
wegens werkzaamheden aan het net
ik weet niet wat ze gedaan hebben
heb nu geen bereik meer
tig keer gemaild
wat krijg je als antwoord de accuu en simkaart 10 min eruit halen
anders andere telefoon
zei daar ligt het niet aan
zodra ik de wijk uitgaat doet alles het
voorheen werkte het prima
weet niet wat ze hebben gedaan
ja netwerk vernieuwd?
nou eerder gerampeneerd
heb ze weer mail gestuurd
dat in andere wijken van zoetermeer het wel doet
kan toch moeilijk steeds naar andere wijk om email te checken???????????????
ja tuurlijk op pc
maar daar heb ik geen abonnement voor zeg
ik betaal ervoor
dus dan moet het het ook doen
 
floor1988
Ook wij hebben geen internet in Kudelstaart. Wordt er gek van. Ben naar de vodafone winkel geweest in Amstelveen, daar deed hij het achter elkaar. Volgens die jongen was mijn SIM-kaart 6 jaar oud en had ik een nieuwere nodig. Heb ik gekregen...eenmaal thuis...weer niks.

Ook mijn vader heeft hier problemen mee en kennissen in Kudelstaart kunnen of niet gebeld worden of zelf geen uitgaande oproep doen. Erg raar...maar ik ben niet blij. Betaal der voor, dus dan verwacht je ook wat.

Maandag weer bellen om een klacht in te dienen en stappen te ondernemen. Ik weiger te betalen voor iets wat ik niet krijg!!!!!!
 
JorzoR
Precies hetzelfde hier. Ook sinds een week ofzo. Geen internet in Kudelstaart, wel 3G/GPRS/EDGE maar geen websites kunnen openen of dingen doen waarvoor je internet nodig hebt... Zodra je in Aalsmeer bent werkt het wel...

Natuurlijk is daar geen storing als maar een handje vol problemen meldt... Die gaan pas actie ondernemen als je wilt gaan opzeggen of als honderden gaan klagen. Sad

Lijkt mij sterk dat het opeens aan je SIM-kaart ligt als je niet de enige ben. Dan heeft Vodafone toch echt iets verandert, en niet wij Wink
 
joey123
Ik heb gister WEER vodafoon gebeld ze vonden dat het wel lang duurde, heb vorige week vrijdag de klacht gemeld dus vrijdag is het 2 weken hij heeft het naar ze baas gemailt dat er nu wel si actie moet komen in kudelstaart ben zo te zien dus niet de enigste !!!!

Als ik naar rkdes rijd heb ik weer internet ga ik dus de andere kant op naar de kudelstaartse weg bij koek ongeveer doet tie het ook weer dus de paal bij de proosdijhal doet het heel slecht .

bellen gaat ook niet verbinding wordt steeds verbroken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedank vodafoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
yubbie
Ik heb ook hetzelfde probleem bij vodafone met mijn telefoon en ipad.
Ik heb meerdere malen een klacht ingediend bij vodafone. Krijg niet het idee dat mijn klacht serieus genomen wordt. technische dienst geeft aan dat ze pas actie gaan ondernemen als zij meerdere klachten van deze postcode binnen krijgen.
 
Gizz
Ik heb het zelfde probleem ook heb ik 3g en dergelijke maar heb geen internet en een ping bericht duurt 5 min!!! dat is echt sloom en als ik bij de ford bocht ben doet hij het weer zelfde vlakbij mijnsherenweg

zal die paal bij proosdijhal ermee te maken hebben
 
rody
Ik heb dit probleem ook en met mij ongeveer 10 a 15 bekende. Ik heb gewoon 3G bereik staat er op mijn bb maar het werkt voor geen meter, pings versturen/ontvangen na 5 min. Niet op internet kunnen. Heb gebeld maar kreeg een limburgse die er niks van begreep.. Wordt er nogal moe van.
 
hoi
Ik heb precies hetzelfde probleem en ik word er helemaal GEK van!!!!!!!!!!!!!!! ik betaal gewoon mijn maandelijkse kosten aan vodafone en ik krijg er niks voor terug.. pingen duurt of heel lang voordat ie verzend of hij doet het helemaal niet.. internet is ontzettend traag en ga zo maar door.. dit is bij mij inderdaad ook al 2 weken zo en vind het echt vreselijk irritant! ik vind echt dat er wat aan gedaan moet worden
 
jeroenzelle
Ook ik heb de problemen. Kom nu pas erachte dat dit topic er is.

Heb al andere sim gekregen, ander toestel geprobeerd, andere instellingen etc. Wordt er gek van.

Nu tijdelijk op 2G gezet, kan ik in ieder geval weer bellen, pingen etc. Maar met een trage verbinding.

Morgen ga ik nogmaals contact opnemen met Vodafone, zal ook verwijzen naar dit forum. Heb net ook gehoord van een paar vriendinnen die hier wonen dat ze ook het probleem hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3G KUDELSTAART werkt weer perfekt na 5 weken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-decoder werkt niet Installatie problemen : 1 04 nov 2013
7 weken zonder toestel!! Klacht over VodaFone : 1 17 nov 2012
blyk werkt niet Algemeen : 1 16 nov 2011
weer opnieuw storing!! Storing : 1 28 sep 2011
internet snelheid afgelopen weken Klacht over VodaFone : 1 22 dec 2010
Advertentie