Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
storing blijft vodafone
|
|
onkruidje |
Geplaatst op 23 March 2011, 08:43
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 23 Mar 2011 |
hier in zoetermeer wijk 28 hetzelfde sinds vrijdag de 18de wegens werkzaamheden aan het net ik weet niet wat ze gedaan hebben heb nu geen bereik meer tig keer gemaild wat krijg je als antwoord de accuu en simkaart 10 min eruit halen anders andere telefoon deze is net 2mnd oud zei daar ligt het niet aan zodra ik de wijk uitgaat doet alles het voorheen werkte het prima weet niet wat ze hebben gedaan ja netwerk vernieuwd? nou eerder gerampeneerd heb ze weer mail gestuurd dat in andere wijken van zoetermeer het wel doet kan toch moeilijk steeds naar andere wijk om email te checken??????????????? ja tuurlijk op pc maar daar heb ik geen abonnement voor zeg ik betaal ervoor dus dan moet het het ook doen ja dan kan je 1201 bellen werd er gezegd kosten 45 cent per minuut dacht het niet het hoort in orde te zijn klaar |
|
|
onkruidje |
Geplaatst op 23 March 2011, 16:22
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 23 Mar 2011 |
kreeg mail van vodafoon ze zouden mijn postcode en aantal klachten uit deze wijk doorsturen naar de technische dienst die zou dan als het nodig was de mast aanpassen en na half uur deed ie het weer kon ongestoord bellen zonder dat het weg viel en had weer internet op mn mobiel nog wel traag maar ben al blij dat het werkt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing blijft vodafone', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vodafone glasvezel probleem | Algemeen | : 1 | 20 Jan 2014 |
vodafone storing januari | Storing | : 1 | 12 Jan 2013 |
storing bij Zwolle (19-7-2012) | Storing | : 1 | 19 Jul 2012 |
vodafone storing | Storing | : 2 | 03 Jul 2012 |
Storing 13-06 | Storing | : 4 | 13 Jun 2012 |
Advertentie