obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Blackberry
burretjuh
Klopt het dat vandaag ineens een storing heeft plaatsgevonden en nog steeds bezig is? Ik kan niet meer whats app'en, pingen, internetten! Heel lastig maar ligt dit nu aan mijn telefoon of hebben meer mensen hier last van?
 
Steef90
Ik kan ook niet pingen, internetten of whatsappen..Sad maar ben aan de andere kant blij om te weten dat ik niet de enige ben.. Maar wel super irritant!
 
burretjuh
Nou indd! En het houd nu ook al een poosje aan Angry van mij mag die nu wel snel weer gaan werken...
 
donnyzbg
is er nu weer een storing ik krijg nu alweer een halfuurtje geen updates of pings binnen en pings verzenden ook niet..
 
Steef90
Vanochtend deed hij het weer even..maar nu weer niet (bagger)!
 
burretjuh
Indd bij mij doet hij vanaf begin van de middag ook al niets meer! Wordt nu langzamerhand wel serieus irritant! Zullen ze een vergoeding geven voor iedereen met een BB???
 
gbrugger
idd zéér irritant, bij Vodafone zeggen ze dus dat dit alleen de BB gebruikers betreft.
Vergoeding komt volgens mij pas aan de orde als je langer als 72uur aaneengesloten geen gebruik van de diensten kon maken.
 
burretjuh
Hmmm naja laten we hopen dat het nu geen 68 uur meer duurt! Najaaa we kunnen ook alleen maar afwachten he!
 
Steef90
Het wordt ondertussen echt vervelend..
 
donnyzbg
het begint inderdaad aardig vervelend te worden nu!
maar ik hoor allemaal gekke dingen op facebook en twitter dat het niet voor de 22ste opgelost kan worden ofzo?:S en op internet stond ergens dat blackberry teveel verlies maakte dus het overgekocht zou worden ofzo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Blackberry', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vodafone storing januari Storing : 1 12 jan 2013
storing bij Zwolle (19-7-2012) Storing : 1 19 jul 2012
vodafone storing Storing : 2 03 jul 2012
Storing 13-06 Storing : 4 13 jun 2012
Storing dataverkeer 27-03-2012 omgeving Leiden? Storing : 1 27 mrt 2012
Advertentie