obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Klachtenservive Vodafone
Jos
Zowel mijn echtgenote als ik hebben een Vodafone-abonnement. Vorige week in Portugal aangekomen bleek sprake van "geen service". Dat hebben we nooit eerder meegemaakt, en betekende dat ik telkens alleen kon bellen vanuit het postkantoor. Even Spaanse grens overgewipt, maar ook daar "geen service". Terug in Nederland gisterenmiddag bleef dezelfde boodschap komen.
De Vodafone winkel in Portugal had aangegeven niets voor me te kunnen doen, dus vanmorgen klachteservice gebeld via vast nummer.
De Vodafone-juffrouw raakte eerst al geprikkeld over mijn opmerking dat ik wel erg lang (ruim 8 minuten) moest wachten voordat er iemand opnam, en gaf aan dat ik dat maar schriftelijk moest melden. Toen ik aangaf dat zij het nu telefonisch had gehoord en mijn opmerking dus kon doorspelen werd ze onbeleefd, vroeg of ik ooit wel een opleiding had gehad en gaf aan het gesprek te beƫindigen want ze was hier niet van gediend.

Ik meende vervolgens dan maar mijn klacht per e-mail aan Vodafone te moeten sturen.
Dat kan echter niet : Je moet je eerst aanmelden bij "Mijn Vodafone" en daar een pass-word voor krijgen. Om dat te krijgen voor je dus je gegevens in, maar dan krijg je de mededeling dat je je wachtwoord per sms- toegezonden krijgt. Maar omdat ik "geen service" heb op mijn toestel krijg ik dus ook geen sms binnen.

Al met al zal ik, terwijl ik jarenlang een tevreden klant was, nu zo spoedig mogelijk mijn abonnement gaan beƫindigen om dit soort ellende te voorkomen. Hoe ik het huidige probleem moet oplossen weet ik nog niet, maar er is een vodafone vestiging bij ons in Lelystad dus daar zal ik eerst maar eens langs gaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachtenservive Vodafone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vodafone glasvezel probleem Algemeen : 1 20 jan 2014
vodafone storing januari Storing : 1 12 jan 2013
vodafone storing Storing : 2 03 jul 2012
Storing vodafone februari 2012 Storing : 34 16 feb 2012
Storing vodafone?? Storing : 1 11 okt 2011
Advertentie