obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Een groot compliment
Mo
Nu ben ik toch al een zeer tevreden gebruiker van Vodafone. Al sinds 1995 ben ik geabonneerd op mobiele telefonie bij Vodafone toen het nog Libertel heette. Maar het blijft mij opvallen dat van alle providers (ben tussendoor zakelijk een keer vreemd gegaan bij een ander) Vodafone de beste service en het meest vriendelijke personeel hebben.
Of ik nu naar de helpdesk bel, administratie of naar een winkel ga. Niks is te veel en alles kan.
Mijn telefoon, waar ik meer dan tevreden mee was maar die echter nu batterij problemen gaat geven, heb ik vandaag in Rijswijk de Boogaard gewisseld voor een nieuw mobieltje. De wijze waarop ik geholpen ben is mij meer dan een 10 waard. Alles wordt uitegzocht, gecorrigeerd als er iets niet meer klopt. Je wordt fantastisch voorgelicht en er wordt voor je uitgerekend met welk abonnement jij het beste uit bent.

Normaliter tracht men van alles het duurste elders aan te smeren zonder de consequenties er bij te vertellen. Dat gebeurt hier dus absoluut niet.
Ook de verkopers en verkoopster die uiterst attent zijn (ook voor diegene die je bij je hebt).

Als er 1 bedrijf en 1 winkel voor mij een gouden douche mag ontvangen dan is het Vodafone met deze winkel en deze verkopers (en ik spreek dus al uit meer dan 10 jaar ervaring daar!).


chapeau!

Groetjes
Mo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een groot compliment', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie