obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met het instellen van het modem
 Onderwerp afdrukken
Mobile Connect
bblokzijl
Kan het zijn dat op een vista-masjien de Mobile Connect USB lastig werkend te krijgen is? Ik moet na drie, vier keer succesvol verbinding te hebben verkregen, allerlei capriolen uithalen (laptop aan- en uitzetten, programma opnieuw installeren) om een beetje hoop te houden dat de verbinding opnieuw via de usb-stick wordt gemaakt. Is dat een probleem dat andere vista-gebruikers ook hebben?
Bij de weg: ik heb nog wel gekeken of het stuurprogramma goed was, en dat bleek het geval te zijn.

Bart
 
webmaster
Ik als zakelijke Vodafone gebruiker ben tervreden USB laptop internet.
alles draait goed, geen uitval gehad.

Vista gebruiken we niet, wel Win 2008 Web edition,
Bij vista kan Hardware problemen hebben, dat zou ook met de USB- Modem zijn

Advies: schakel de U.N.C bij Account intellingen uit, zorg dat als Administrator rechten ben ingelogt, dan wordt de USB- Modum automatische herkent, en de software wordt geïntalleerd, schakel dan, de USB- Modum wordt als een hardisk aangemeld, bij de opti software intal bij eigenschappen, uitschakelen. anders vraagt de USB modum weer. om de installatie. als het goed is zal de USB bij het insteken in de laptop, automatische worden herkent, en vraagt om de pincode, en even zoeken naar nerwerk, en verbinden.

hoop dat dit een succes word
webmaster
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobile Connect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Installatie Vodaphone mobile connect Installatie problemen : 1 22 okt 2010
Advertentie