obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Wifi
MKruijer
Ik heb nu ruim een maand bellen, internet en TV van Vodafone en ik heb nog geen dag gehad dat ik normaal de hele dag WIFI heb. Al tig keer contact opgenomen met de klantenservice en ze werken er aan zeggen ze. Ik merk er niks van. Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het WIFI niet normaal werkend. De technische dienst is er nu mee bezig, maar ook daar hoor ik niets van. Iemand tips wat nu te doen? Het wordt behoorlijk vervelend om maar af te wachten. De rekening heb ik uiteraard wel al ontvangen, misschien afwachten met betalen?
 
BlackBerry
Heb je al je wifi op een ander kanaal ingesteld?
BlackBerry
 
MKruijer
Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd. Heb er een hele middag voor gezeten welke nou het beste werkt. Helaas heeft dat niet mogen baten.
 
BlackBerry
Hoe "zwaar" belast je je wifi netwerk?
Wifi is ongeschikt voor torrents en nzb download programma's.
BlackBerry
 
MKruijer
Nee hoor, ik gebruik geen torrents en dergelijke. Gebruik het voor normaal computergebruik. Beetje mailen en internetten.
 
BlackBerry
Je zou het op kunnen lossen door een eigen goede wifi router achter je netwerk te plakken.
BlackBerry
 
MKruijer
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Sorry hoor, maar ik had hier voor KPN. Nog nooit een dag problemen gehad. En nu overgestapt en alleen maar problemen.
 
Jan1949
Ik heb nu ruim twee jaar glasvezel van Vodafone.
Het ging in het begin niet al te best, maar na een aantal weken werkte het prima.
Verder eigenlijk geen grote problemen meer gehad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie