obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Retour adres usb modem???
Dafish
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Heb een mobiel + 2 jaar abbonement en onbeperkt internet bij vodaphone en heb hierbij ook de USB modem van vodaphone besteld met de eerste maand gratis op proef.
De modem viel me eerlijk gezegt qua snelheid wat tegen en ook de laptop kon niet goed met de modem overweg.
Nu heb ik de modem via de site vodaphone.nl/proberen wel netjes af kunnen melden en ik kreeg een adres met antwoordnummer waar ik mijn modem netjes in de verpakking heen kon sturen.
Nu heb ik alleen perongeluk het adres nog niet kunnen opschrijven en waarschijnlijk op de refreshknop van de laptop gedrukt.
Het adres is dus weg en ik kan dit adres niet meer oproepen door me nog een keer af te melden omdat de site me zegt dat ik de modem al heb afgemeld.
De klantenservice aan de telefoon ook al een paar keer gebeld en die verwees me naar de site maar het antwoordnummer en adres stond hier echt niet op.

Ik heb dus alles al netjes afgemeld ik heb alleen nog het adres nodig waar ik mijn vodaphone usb modem retour naar kan sturen.
Bedankt voor de moeite!


M.V.G.
Gewijzigd door Dafish op 11 augustus 2009, 22:03
 
johanscholte
hoi ik ben wezen snuffelen ik heb het zelfde probleem dat het telangzaam is ik heb hier het adres http://www.vodafone.nl/prive/internetten/Mobiel_internet_op_je_laptop/proberen/opzeggen voor je telefoon nummer in van dongel staat op je contract of stuur een sms naar je eigen mobiel en je postcode enz


heb ik ook een vraag hoe kom ik aan me contract ik woon in alphen aan den rijn en we waren op vakantie in limburg in maastricht hebben wij dongel gekocht omdat in het huisje waar we waren geen internet hadden hebben wij dat gekocht maar bij thuis komst contract weg wat nu

afz johan
 
BlackBerry
Ik denk dat je het beste met de helpdesk kan bellen.
BlackBerry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Retour adres usb modem???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail instellingen met vvodafone modem Instelling problemen : 3 27 jul 2009
Advertentie