obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wele mobiele abonnemenen zijn er en wat zijn de opvallenste kenmerken
 Onderwerp afdrukken
Prepaid internet blox
uier
hallo...

ik heb een Prepaid telefoon met internet blox voor een paar euro per maand, nu zou ik een USB dongle willen hebben voor mijn laptop met UMTS GPRG en HSDPA, maar kan dit van het zelfde Preoaid van mijn mobiel. dat ik niet extra hoef te bestalen voor mijn internet op laptop via de dongle.Shock
Gewijzigd door uier op 15 september 2009, 22:48
 
uier
ik dacht dat het wel zou gaan,maar dan zo: wel op een apart simkaartje met ander nummer. maar bij de zelfde tegoed van het andere kaartje. 2 in 1 dus

Quote

Mister VodaFone schreef:
Hallo uier

Zo ver ik weet is dit nog niet mogelijk. Aangezien je een simkaartje in de prepaidongel moet hebben. En je geen 2 de zelfde simkaartjes met het zelfde telefoon nummer kunt gebruiken. het is wel mogelijk een een aparte usb dongel te nemen en dan met prepaid tegoed
zie hier de link http://www.vodafone.nl/prive/internet...t/prepaid/
Je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid met de klantenservice bellen dan weetje het zeker Tel: 08000560
vriendelijke groet mister vodafone
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prepaid internet blox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Geen internet Storing : 6 21 aug 2012
Geen mobiel internet Storing : 2 06 mrt 2012
Advertentie