obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing vast bellen en internetten
speedbit
Ik weet niet hoe het ergens anders is, maar bij mij ligt het netwerk al sinds gisterochtend plat van Vodafone. Kan niet belle niet en niet internetten niet.
Dan moet je als klant ook nog eens bellen naar een betaald 0900 nummer, om daar te horen dat het klopt dat er problemen zijn. Gisteravond vertelde men dat het eind van de avond opgelost zou zijn,

Zit nu echter al meer dan 24uur zonder telefoon en internet.. :-(

(En nu niet bijdehand reageren over hoe je dit dan geplaatst hebt, gelukkig hebben we nog zoiets als werk)
Gewijzigd door speedbit op 25 september 2009, 11:14
 
lindavanelk
Ook ik heb al sinds gisterenochtend geen internet en telefoon meer en vindt dit echt ergelijk. Men vertelde mij vanochtend dat het voor 12.00 uur opgelost zou zijn vandaag maar ik heb het net geprobeerd om naar huis te bellen maar ht werkt nog steeds niet. Dit duurt echt te lang, misschien moet ik het geldt wat ik voor deze dagen moet betalen maar van de rekening afhalen om dat het niet te gebruiken was.

Ook zo fijn, als men mij belt dan kan je een voicemail inspreken en dan krijg je een e-mailtje hiervan, maar ja hoe kan je die nou uitlezen/luisteren als het internet ook niet werkt, niet slim.
 
speedbit
Grappig dat het een interne storing bij KPN was, daar de "buurman" welke bij KPN internetbellen aangesloten zit geen centje pijn had. Dus zat de storing waarschijnlijk in de kast met Vodafone er op....

Maar in ieder geval bedankt voor de tip, die heb ik genoteerd Grin
Gewijzigd door speedbit op 25 september 2009, 16:48
 
speedbit
Storingspagina? Tja, als je kunt uitwijken naar een andere locatioe waar wel internet is wel handig, maar voor de gebruiker die dat niet kan schiet hij er nog niets mee op.
Bij degene die ook een mobiel nummer hebben van Vodafone was een SMS op zijn plaats geweest, maar dat lijkt niet gekoppeld te zijn aldaar. (Misschien iets voor de ideeën bus?)
 
BlackBerry
Maken we van deze website een storingspagina. Als iederéén zijn storing meld krijgen we snel inzicht in de problemen.
BlackBerry
 
speedbit
Afgelopen zondag was het weer zover.
Tot 10.00 uur in de ochtend (weet niet wanneer het begonenn is maar om 07.00 werkte het ook niet) geen telefoon en geen internet.
Als je dan probeert de klantenservice te bellen (met mijn mobiel) krijg je te horen dat je maandag het weer mag proberen.

In de afgelopen maanden is tot dusverre mijn verbinding al 3x weg gevallen. Nog één keer, en mij zien ze niet terug na afloop van de contract periode.
Mail met klacht is al vertrokken naar Vodafone, maar gezien de drukte kan dat nog maanden duren. Wacht ook al 3 maaand op antwoord van vorige mail)
 
snansenco
ik ben die storingen ook zat
de laatste weken heb ik er 5 gehad en als je dan belt met vodafone wordt je niks wijzer
of b.v. een emailtje met sorry voor het ongemak kan er ook al niet van af
 
speedbit
Bingo

We zaten gisteren weer eens zonder internet en telefonie.
Alle nummers die je probeert te bellen met je mobiele telefoon zijn niet bereikbaar wegens het weekend, oftwel: U wacht maar tot maandagochtend 09:00, dan zullen we u (NIET) helpen.

Nog nooit zo'n onbtrouwbaar en onbereikbaar zooitje meegemaakt als Vodafone. Ik ga op zoek naar een vervanger, ben het helemaal zat met dat bedrijf.
 
speedbit
Zijn ze bij Vodafone bezig het vast bellen en internetten er weer uit te gooien? Reclame ervoor zie je niet meer, en als ik op de vergelijkingssites kijk zie ik ze ook niet meer.
Hoewel, het zal me ook aan de **** roesten wat ze van plan zijn, ik heb het gehad met die toko Shock
 
speedbit
Nou, op 26 april loopt mijn contract af, maar gisteravond was het weer zover, kon weer niet belle niet en nie internetten nie. Alles lag weer plat, en met de mobiele telefoon bereik je alleen een nummer dat je zegt dat je tijdens kantooruren weer moet bellen.

Was het maar 26 april.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vast bellen en internetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vodafone storing januari Storing : 1 12 jan 2013
storing bij Zwolle (19-7-2012) Storing : 1 19 jul 2012
vodafone storing Storing : 2 03 jul 2012
Storing 13-06 Storing : 4 13 jun 2012
Storing dataverkeer 27-03-2012 omgeving Leiden? Storing : 1 27 mrt 2012
Advertentie