obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
instellingen htc hd2
dejan
Ik heb al diverse pogingen ondernomen om mijn htc hd2 goed in te stellen voor het ontvangen en versturen van email.
echter in de vodafone winkels willen ze niet helpen omdat het toestel niet daar gekocht is. ( jammer want ik verbel redelijk veel ; H klant)
bij de belcompany kunnen ze niet helpen omdat ze niet weten welke instellingen ze van vodafone moeten gebruiken.
Ik denk dat niemand nog bekend is met de htc hd2 en er niet aan durft.

de instellingen zoals op de website van vodafone voor soortgelijke toestellen heb ik diverse keren ingesteld maar werken niet, weer eraf gehaald en weer opnieuw. Even kon ik email ontvangen maar niet verzenden. nu weer beide niet. terwijl ik geen verandereingen heb doorgevoerd.
Internet gaat wel goed.

iemand enige idee?
 
BlackBerry
Helaas niet. Maar wat dacht je van een gmail email adres?
BlackBerry
 
dejan
ook helaas ..., dit is niet het antwoord dat ik zocht!
 
jmartijn
bij instellingen, kiezen voor verbindingen, dan nogmaals verbindingen.
Bij vodafone live bestaande verbindingen beheren.
bij modem staat NAAM: vodafone live NUMMER: live.vodafone.gebruikers.eu
(Zoniet kies, bewerken, volgende volgende, voltooien.

Kies dan tabblad proxy instellingen, zorg dat dit netwerk gebruikt een proxyserver niet aangevinkt staat

succes
 
dejan
Dank je Martijn,,
Internet werkt echter wel bij mij. Nu heeft iemand gisteravond mijn email ingesteld dat ik wel email kan ontvangen maar het is nog niet gelukt om het te verzenden. Ik heb alle instellingen zoals voadafone ze geeft, gebruikt, toestel 2 x gereset naar fabrieksinstellingen etc maar ik kan nog niets verzenden.
Lijkt me sterk dat ik ( we) het al zo vaak fout instellen, of er moet een ander instellingslijstje van vodafone zijn die ik niet heb.

 
BelCompany Webcare
Mag ik vragen of je een particulier of zakelijk abonnement hebt, en welke SMTP server je hebt gebruikt?
 
dejan
natuurlijk,

ik heb een vodafone abb. zakelijk ondernemersbundel
met blox voor voordelig buitenland, zorgeloos naar vast, internet, etc

als uitgaande server heb ik nu staan authsmtp.vodafone.nl
met het paswoord van my vodafone
 
rollo
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn HD2 .....

Maar nu niet meer : Pfft

Ik heb het opgelost als volgt :
Heb als inkomende server mijn reguliere emailaccount van thuis gepakt en ingesteld als POP3.(KPNplanet.nl )
Als uitgaande server heb ik de uitgaande server van Vodafone genomen waar ik abonnee van ben.
Die uitgaande server is authsmtp.vodafone.nl met als gebruikernaam mail06jouw06nummer via het netwerk Vodafonelive !

Ik heb geprobeerd om met volledige ,dus in- en uitgaand met Vodafone instellingen en KPNplanet maar helaas ....alleen deze mix kreeg ik goede resultaten.

Dat werkt gewoon goed bij mij zonder delay of anderszins.Smile
Gewijzigd door rollo op 14 december 2009, 22:09
 
DjTheDice
Hoi,

Ook hier hetzelfde probleem. Ik heb een Gmail account waar ik gebruik van maak met de HD2.
Internet werkt bijna altijd, ook MSN werkt bijna altijd, maar de weer updates en email werken af en toe wel en af en toe niet.

Ook ik was erachter gekomen dat je bij de verbindings instellingen van Vodafone Live het proxyserver vinkje uit moet zetten.
Hierna werkt mijn weer en email weer tijdelijk wel, maar de rest weer niet, dus geen internet en geen MSN.. vaag....

Op sommige momenten verwacht ik email die ik graag meteen op mijn tel zie verschijnen. Ik heb de synchronisatie op iedere 10 minuten staan.
Helaas werkt het wederom niet als ik het toestel enkele keren van de-blokkering afgehaald heb.

Zet ik dan het proxy vinkje weer aan, dan werkt het weer wel met email en weer updates ?!

Ik kan er geen touw aan vast knopen, want het is iedere keer de vraag wanneer ik het vinkje van de proxyserver wel of niet aan zet.... Heel vervelend is dit, want je weet natuurlijk nooit of je wel of geen mail hebt gehad en de HD2 meldt ook niet of de verbinding functioneert, tenzij je handmatig verzenden en ontvangen klikt. Bij de handmatige synchronisatie geeft hij dan wel aan dat de verbindings instellingen niet just zijn.

Ik zet dan het vinkje weer aan of uit en we kunnen weer een paar keer synchroniseren......

Als er iemand is die dit volledig heeft gefixed, dan hoor ik dat HEEEEL graag !

Bij voorbaat dank !
 
sfynx
Hallo medegebruikers!

Ik ben sinds 2 weken een onderzoek gestart naar de problemen met de combi Vodafone/HTC_HD2. Inmiddels heb ik ook contact gehad met diverse betrokkenen binnen Vodafone en HTC.

Vooralsnog claimt Vodafone dat HTC niet de connectie-standaarden naleeft, wat zou verklaren waarom de verbinding steeds wegvalt. Dit zou ook de reden zijn voor Vodafone om het toestel nog niet te ondersteunen op haar site.

Vooral de omschrijving van DJTheDice [hierboven] omschrijft goed wat er aan de hand is.
Vooralsnog stelt HTC dat het wel meevalt met de klachten.....
Dus vandaar het verzoek aan alle lezers om je verbindingsproblemen in dit draadje te vermelden, zodat we een goed beeld krijgen van het probleem. Wellicht dat dit HTC wakker schudt en er toe kan aanzetten om een werkende hotfix uit te brengen.

Gewijzigd door sfynx op 03 januari 2010, 02:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen htc hd2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail instellingen met vvodafone modem Instelling problemen : 3 27 jul 2009
Advertentie