obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wele mobiele abonnemenen zijn er en wat zijn de opvallenste kenmerken
 Onderwerp afdrukken
Rekening fouten
Apocherry
Ik heb een klacht over Vodafone.

Ik ben nu al bijna 3 jaar klant van Vodafone.
Ik heb altijd netjes mijn rekeningen betaald etc, niets aan de hand.

Mijn abonnement van 1 jaar verliep en omdat ik tevreden was heb ik hem verlengd met 2 jaar.
Meteen op mijn naam gezet ipv die van mijn moeder aangezien ik inmiddels 18 was geworden.
Nu het volgende.
Tijdens deze omzetting/verlenging hebben ze mijn smsblox perongeluk niet aangezet waardoor er opeens
255 euro van mijn rekening was afgeschreven! Voor mij als studente een bedrag waar ik de maand van moet rondkomen.

Klantenservice gebeld. Nee u heeft het zelf afgesloten. Waarop ik reageer met waarom zal ik dan doen, ik was het echt niet het moet
een computerfout zijn geweest? Er werd niet erg vriendelijk tegen me gedaan want geen van haar collega's zou dat zo maar doen.
Vervolgens heb ik maar de winkel gebeld waar ik het contract heb afgeloten, Hoofddorp.

Na 7 keer achter elkaar gebeld te hebben werd er opgenomen, het was immers al kwart voor 4 op zaterdag dus waarschijnlijk hadden ze
geen zin meer om op te nemen. Daar werd mij verteld dat er toch wel een fout was gemaakt en ik maandag even langs moest
komen met mijn contract om te bewijzen dat ik wel een smsblox had afgesloten.

Ik langsgegaan, er zou 150 euro gekrediteerd worden. Ook al weet ik dat dat alsnog niet klopt, ik kan geen rekening van 100 euro
hebben ipv de normale tussen de 30 en de 50. Maar dat waren zorgen voor later, eerst maar wat geld terug krijgen.

Vervolgens krijg ik een sms van Vodafone dat ik op 5 december afgesloten wordt als er voor die tijd nog geen 255 euro gestort zou zijn.
Met verbazing bel ik weer de klantenservice om verhaal te halen.
Hier wordt mij verteld dat ook al hebben zij een fout gemaakt, ik toch het bedrag moet betalen en zij het op den duur gaan verekenen
met mijn rekeningen die nog zullen volgen.

Ik vind dit schandalig en denk dat ik niet de enige ben dit dit is overkomen.
Deze maand ben ik al mijn geld kwijt omdat zij een fout maken.
--------------------------
En toen was het een maand later.
Weer heb ik een rekening, dit keer van 280 euro.
Nu moet ik zaterdag dus weer naar de winkel om waarschijnlijk te horen dat ik dat alsnog dan moet betalen. Want ja, we doen niet aan geld teruggeven ook al is het onze schuld.

Heb dit al gemailt naar Radar, Kassa en de Consumentenbond zonder succes.

Zijn er meer mensen die genaait worden door vodafone?
 
Gogo
Jazeker hier nog een!
Ik was zeer tevreden eerste maand kreeg ik een rekening van 30 euro!
Terwijl mijn abbo 17,5 is. Dat was omdat je de eerste maand de helft van je abbo betaalt, klopt nog voor geen kant maakt geen 30 euro -.-'.
Maargoed maand 2 was ik 2 euro over mijn abbo heen, dat klopte. En nu maand 3 ben ik 15 euro!!! over mijn abonnement heen, terwijl ik van mijn 300 minuten er maar 260 gebruikt heb, afgerond!

Ik mail me helemaal suf naar de klanten service en krijg maar geen gehoor, ik vind dit schandalig.
Gewijzigd door Gogo op 11 januari 2010, 13:59
 
Gogo
foutje
Gewijzigd door Gogo op 11 januari 2010, 14:00
 
jfj
Ach vodafone.. geld angen is alles wat ze doen, let op een mms bestaad alleen bij hun iit 2 sms'jes ze slaan het 2 keer aan ! Klanteservice bestaad niet bij hun.

heb zelf al problemen sinds ik van tmobile ben overgestsapt naar vodafone... hoe dom kon ik zijn....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rekening fouten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hoge rekening Mobiele abonnementen : 2 15 feb 2011
Advertentie