obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Op geen enkel manier BEREIK!!
karakan
Goedemorgen dames en heren,

ik heb een probleem met mijn vodafone prepaid kaart. Sinds een paar dagen ben ik voor niemand bereikbaar en ik kan ook niemand meer bellen. De telefoon heeft ook helemaal geen bereik. Het ligt zeker niet aan de telefoon, want dit probleem had ik tijdje geleden ook en hierdoor heb ik al een nieuwe telefoon aangeschaft.

Probleem is er nog steeds ! Wat is het probleem? Simkaart stuk??
 
karakan
word gewoon niet goed hier van ! Bedankt vodafone, nog steeds zelfde gezeik
Gewijzigd door karakan op 27 januari 2010, 22:59
 
karakan
Gisteravond bijvoorbeeld kreeg ik ineens weer smsjes binnen die de dag daarvoor verzonden waren. Echt heel erg raar allemaal.

Dit kan toch niet liggen aan het feit dat er geen beltegoed opgewaardeerd is?
 
Emma
Ik vind het grote onzin dat het ligt aan het prepaid tegoed!

Ik WAS trouw vodafoon gebruiker heb nu nog steeds een abonnemend bij vodafoon maar 7 augustus gaat mijn abo. over in KPN.

Gistre gebeurde bij mij precies het zelfde en niet alleen bij mij maar ook bij mijn moeder.
Iemand probeerde mij te berijken maar kreeg tot 3 keer toe de voicemail de 4e keer kreeg hij mij te pakken. En niet alleen hij had het hoor, maar dit gebeurde bij nog 2 mensen die mij probeerde te bereiken.
Ook mijn smsjes werden niet ontvangen of pas uren later. En bellen naar anderen was ook een loze poging

Dus Karakan het ligt niet aan je prepaid tegoed voor zover ik het kan vertellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Op geen enkel manier BEREIK!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Advertentie