obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
ontzettend slecht
jfj
Ach Vodafone is gewoon waardeloos.
Heb sinds ik overgestapt ben van Tmobile problemen en het incdent al keer op keer aangemeld bij Vodafone.
Ik kan geen sms’s ontvangen vanuit noord europa en als ik er heen zend komen ze niet aan. Leuk als het sinds december speelt en het enigste wat ze moeten doen is sms tracen (ca 15 minuten werk). Het is nu eind augustus en de eerste keer dat ik het aangemeld heb is eind december 2009 !!

Heb ze nu een ultimatm gesteld dat ze contractbreuk plegen en een wanprestatie leveren.

Vodafone nooit meer !

Hoe eerder ik van ze af ben hoe beter het is,...Sad
 
jfj
eN WAT DENKJE... wij beantwoorden is mail in 2 dagen... dus niet beantwoord en weer afgesloten...

weer een geopen en die staat nu al 9 dagen open zonder antwoord, keer op keer een wanprestatie van vodafone...
ze komen hun afspraken niet na, vangen wel geld voor de sms;'sjes die niet aankomen... bedriegers zijn het
 
karindeheergroothuis
klop ik heb ook veel klachten over vodafone.
mijn nieuwe gsm nokia e 72 ging kapot aangezien ik hem nog maar pas sinds augustus 2010 heb ,ben ik gaan bellen en wat denk je.
Doen ze me 3 oplossingen:
mijn abonnement verlengen en een nieuwe gsm
koop een prepaid en laat die simlockvrij maken
of koop een simlockvrije gsm via vodafone .
ik ben hier niet mee akkoord gegaan heb hun al diverse emails;brieven gestuurd zondeer resultaat..
dus nu geen gsm maar nog wel een abonnement tot november 2011.heb na dit gezeur dus gelijk mijn abonnement opgezegd.geldkloppers dart zijn ze bij vodafoneShockSad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ontzettend slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
matig - slecht bereik regio Haaglanden Storing : 1 21 mrt 2013
Advertentie