obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
UMTS Dekking in Hattem (8051) (onder Zwolle)
jasperverwelius
Al jaren is er geen UMTS dekking in de gemeente Hattem. Ook merk ik dat de GSM dekking slechter wordt. Vodafone zegt dat dit inderdaad het geval is, maar wil er pas wat aan doen als er meer klachten gemeld worden via hun website.

Wie in Hattem belt ook met Vodafone en wil nu ook eens ook graag (het is immers al 2010!!) een goede GSM en UMTS dekking?

Mail Vodafone via hun website!!!
 
newwave
Weer hetzelfde verhaal net als hier in deze buurt, kleine gemeenschap waar niet veel wordt gebeld of met 3G (UMTS) wordt gewerkt.
Liever worden er sites (antennes) in dicht bevolkte plaatsen en steden neer gezet, waar meer wordt gebeld en wat al niet meer. het gaat dus gewoon om de winst die er gemaakt wordt, de boertjes achteraf mogen wel een duur abonnement afsluiten, maar klachten worden op de lange baan geschoven..

Wanneer je verder niets onderneemt, blijft het zo en krijg je wel gewoon iedere maand hun rekening toegestuurd. In mijn geval gaat deze vlieger voor Vodafone niet op, ze hebben mij een abonnement verkocht met 3G gebruik waarvoor ik elke maand veel betaal. Bij de aanvraag was mijn postcode bekend en hadden ze kunnen weten dat e.e.a. hier niet werkt, wanneer ze dit op de lange baan schuiven maak ik er een rechtzaak van en haal de media er bij.. Laat niet met me sollen !!
Heb vandaag een aangetekende brief naar Maasstricht gestuurd naar de SSV afdeling, deze behandeld dergelijke klachten. Het adres staat op Google...
Gewijzigd door newwave op 14 december 2010, 01:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UMTS Dekking in Hattem (8051) (onder Zwolle)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing bij Zwolle (19-7-2012) Storing : 1 19 jul 2012
Vodafone onder ons Mobiele abonnementen : 1 10 okt 2009
Advertentie