obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Installatie Vodaphone mobile connect
vereeh
Ik heb twee laptops thuis. Eén Dell Latitude D820 en één Fujitsu Siemens computer Amilo.

Beide draaien windows XP. Recent kocht ik een abonnement voor mobiel internet op de computer bij proximus. Ik kreeg een USB sleutel met bijpassende software op de stick (Vodaphone monile connect lite) en een SIM kaart met pin en puk.

Op de Dell kon ik gewoon inpluggen. Alles installeerde, pincode ingeven en klaar.

Op de Fujitsu niet dus. De installatie loopt tot op het punt "services starten". Daar blijft hij enkele minuten hangen en vervolgens is er een omkeerproces en de gestelde stappen van de installatie worden terug ongedaan gemaakt. Melding van de installer : "Uw systeem is niet geschikt"... Hoe kan dit?

Ik heb een full version van het net geplukt en geinstalleerd. Zelfde verhaal echter?

Moeten bepaalde services in windows XP geactiveerd zijn? Kan iemand mij helpen met info?

Hugo V
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Vodaphone mobile connect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobile Connect Instelling problemen : 2 17 jun 2009
Advertentie