obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Vind je dit ook zo'n goede Vodafone-oplossing
Nee, ik vind het niks. Echt Vodafone Nee, ik vind het niks. Echt Vodafone 0%[0 stemmen]
Ik vind Vodafone sowieso een zooitje sukkels. Ik vind Vodafone sowieso een zooitje sukkels. 100%[1 stem]
Het maakt mij niet uit. Ik ben heel gelukkig met Vodafone. Het maakt mij niet uit. Ik ben heel gelukkig met Vodafone. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice onbereikbaar
0646756414
Telefoon verloren. SIM kaart geblokkeerd. Nieuwe SIM kaart. Moet worden geactiveerd. Daar krijg je een brief bij. Bel klantenservice. Is een toetsmenu. Geen menu-item om je SIM kaart te activeren. Alle keuzes geprobeerd uiteindelijk kun je alleen een medewerker aan de lijn krijgen als je 1201 wilt bellen. Dat kan niet, want de SIM kaart moet worden geactiveerd. Vodafone heeft daar een prachtige onmogelijke lus geconstrueerd. Wat zijn het toch een sukkels. Uiteindelijk een mail gestuurd via MY Vodafone. Mag je twee dagen wachten op antwoord. Eerder kan het niet. Lekker digitaal !!!!

Frits Bouwens
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie