obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing vodafone februari 2012
jessica
nou ik ging nieuwe beltegoed halen
ik dacht mischien ligt het daaraan..
 
riiichard-17
Ik heb ook geen internet meer vanaf vanmiddag om een uurtje of 4!
 
tuccie306
ik heb ook geen internet meer rond 4 uur smiddags (regio pijnacker-nootdorp) weet iemand warneer ik weer internet heb??? ik dacht dat het alleen aan mij lag

alvast bedankt !
 
Jingel
Hallo

Ook in omgeving Leeuwarden/Steenwijk is geen internet sinds vanochtend. (zeg 11 uur)..

beetje jammer! en nu nog altijd geen internet!
 
rberry2323
Hallo

ook in Joure. scinds 11 uur vanochtend. vervelend zeg
 
RM
Mijne heb ik voor de duizendste x gereboot, en nu doettie het eindelijk !
 
cornevg
mijn internet doet het niet ik heb hem al meerdere malen gerebood en doet nog niet om gek van te worden
 
RM
Oh.. denk dat het zo wel zou komen , bij verschillende vrienden hoor ik dat het ook net weer doet. Laten we hopen dat het deze avond bij iedereen goed komt!
 
JC
hetzelfde probleem in Oudenbosch sinds deze middag, hopelijk is het snel opgelost !
 
dikkegerrit
ja hier in enschede doet het internet het nog niet, dat begon allemaal sinds n uurtje of 10. maar ooh wat erg van een paar maand terug had ik dr geen last van(toen had ik namelijk geen bb met whatsapp, ping, facebook, etc.) maar ik vind dat ik me zelf er best voor mag schamen haha

groenten!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vodafone februari 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vodafone glasvezel probleem Algemeen : 1 20 jan 2014
vodafone storing januari Storing : 1 12 jan 2013
storing bij Zwolle (19-7-2012) Storing : 1 19 jul 2012
vodafone storing Storing : 2 03 jul 2012
Storing 13-06 Storing : 4 13 jun 2012
Advertentie