obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
instellingen htc hd2
sasmir
Hier idd ook hetzelfde probleem. Ik heb dit wel werkend op de HTC Touch Diamond, maar niet bij de HD2.
Probleemgevalletje dus!
 
DjTheDice
Ook beschik ik over een HTC Touch Diamond2 die ik voor mijn werk gebruik.
Hierbij ondervindt ik geen enkel probleem. Deze Touch Diamond2 heb ik voorzien van de nieuwste ROM update naar Windows Mobile 6.5
Hij synchroniseert het weer, hij functioneert prima met de Outlook Push mail van mijn werk en daarnaast krijg ik direct alle Gmail op mijn tel te zien en internet werkt ook nog eens ! Smile

Alleen zit op dit toestel een KPN abonnement......
Dus houdt HTC zich niet aan de standaarden ? Of wil Vodafone niet mee met de markt ?!

Maar ondertussen wacht ik nog geduldig af op een oplossing Wink
 
sfynx
@DjtheDice; heb inmiddels ook een aantal mensen gesproken die de HTC-HD2 probleemloos gebruiken; inderdaad ook met een KPN-abo.
Het begint er dus steeds meer op te lijken, dat Vodafone de echte boosdoener is in het verhaal.

Immers als het klopt wat zij hun klanten vertellen ("HTC gebruikt software in hun HD2-toestellen, die niet voldoet aan de standaard-protocollen"), dan zou het met KPN dus ook niet moeten werken. Eén iemand wist zelfs te melden dat de Vodafone-helpdesk mensen adviseert, om het HD2-toestel te retourneren aan HTC ("de fabrikant") met een klachtbrief, waarin men zou moeten vragen om teruggave van geld omdat er geen goed werkend toestel is geleverd.

Overigens heb ik zelf ontdekt, dat Vodafone-TV ook niet bereikbaar is met een HD2. Die buggy wap-pagina (wap is zo 1810) leidt je direct terug naar de normale vodafone.nl-site.
Van mijn bronnen heb ik inmiddels begrepen dat Vodafone op de achtergrond bezig is met de ontwikkeling van een vervanging voor live.vodafone en dat wordt myweb.vodafone.nl
Uit dit voorbeeld zou blijken dat Vodafone dus op meerdere fronten achter de feiten aanloopt en hun klanten niet goed voorlicht over alternatieven.
Gewijzigd door sfynx op 05 januari 2010, 10:30
 
DjTheDice
Ja, ik vind het verhaal van Vodafone ook erg ongeloofwaardig. Sterker nog, ik geloof er geen klap van.
Alles functioneert prima, maar soms met en soms zonder proxy, maar nooit alles tegelijk......

Als ik hier op mijn werk de zakelijke proxy server uitzet voor iedereen, dan kan en mag alles over iedere poort en op elke manier.
Met de proxy aan werkt plots driekwart internet niet meer voor onze medewerkers Smile
En dan zeggen wij niet: "Nee het ligt niet aan ons, je zal wel een niet ondersteund netwerkkaartje in je pc hebben"

Nee, ik blijf er voor nu nog bij dat Vodafone geen idee heeft waar ze over praten !

Misschien waag ik er een dezer dagen nog wel een mailtje of telefoontje aan naar Vodafone.
Het liefst een mailtje, want dan kan ik de mogelijk idiote reactie her en der posten en uiteraard ook aan HTC overleggen...
 
neusbeertje
Vodafone verkoopt dit toestel zelf ook in hun winkels en op hun website. M.i. moeten ze ondersteuning geven. Ik kon laatst niet meer internetten. Een telefoontje met de TD-helpdesk heeft geholpen. Zij resetten namelijk op afstand mijn instellingen oid
 
LelyTekkel
Is er niet niemand die een lijst met instellingen in chronologische volgorde voor de HTC HD2 kan plaatsen? Of is dat ergens te vinden? Ik heb namelijk ook steeds dezelfde problemen met mijn één week jonge HTC. Ik begin dat ding al aardig zat te worden. Nu heb ik gelukkig het Vodafone abbo opgezegd en per 3 februari gaat die over naar KPN Hi. Klopt het dat die met de instellingen wat beter is?
Gewijzigd door LelyTekkel op 12 januari 2010, 22:41
 
omewillem
Hi allen, Hier nog iemand met een vaag probleem.
mails versturen groter dan een paar honderd kb is niet mogelijk vanaf mijn HTC touch Pro 2.
verse rom update gedaan en instellingen van vodafone live staan goed. kleine mailtjes wel de deur uit. grote niet,
nieuwe simkaart inmiddels, 15min helpdesk en een half uurtje in de winkel verder, nog steeds geen grote mails de deur uit.
telefoon blijft hoppen van 3g naar H netwerk en probeert het wel maar geen resultaat.
volgens de servicedesk moet ik mijn telefoon maar terug sturen ?Sad

iemand anders ook zoiets gemerkt op een htc (touch pro2) met een mail met foto (500 of 600kb?)

vanmiddag ging het 1x goed, joepie, dan ligt het dus niet 100% aan mijn telefoon.
ik probeer al een andere proxyserver maar dat mag niet helpen.
mijn mening is (na het ervaren van tmobileinternet) dat de vodafone internet servers / settings een beetje Cheap staan afgesteld. maar ja, wat doe je eraan.
ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Wim.,
 
Jack
Ik had in eerste instantie ook problemen met de instellingen voor e-mail op de HTC HD2. Ik heb het bericht van JMartijn d.d. 24-11-2009 gelezen en daar was ik behoorlijk mee geholpen. Bij mij was de optie "dit netwerk gebruikt een proxyserver" WEL aangevinkt. Volgens JMartijn uitgevinkt en dat was de oplossing.

Daarna las ik de bijdrage van rollo d.d. 8-12-2009. Voor inkomende mail gebruikt hij of zij z'n eigen mailaccount en uitgaande mail het adres van Vodafone.

Ik heb een andere variant. Ik gebruik voor zowel inkomende als uitgaande mail m'n eigen pop3 adres van @Home. En het vreemde is: ik maak contact via Vodafone Live (zoals beschreven door Jmartijn), terwijl mijn abonnement bij Vodafone pas op 23-03-2010 zal ingaan. Ik heb nu nog een abonnement bij T-Mobile.

Kortom: het werkt wel na enig geklooi. Lees vooral even de bijdrage van JMartijn dan moet het lukken.
Gewijzigd door Jack op 14 januari 2010, 21:33
 
harri00413
HELP!! Hier ook het probleem dat ik niet met de instelling office.vodafone.nl kan syncen met mijn exchange server. Kon het op de Tytn wel met dezelfde instellingen. Wie heeft een idee waar we met deze aap naar toe moeten?

Volgens mij is er bij Vodafone niks veranderd. Kan het hem zitten in de hdsdpa/hsupa, GPRS PAP of CHAP? Kortom de geavanceerde netwerk instellingen?

Ik hoor graag van lotgenoten. Heb de telefoon aangeschaft speciaal om met de exchange server mail, contacten, taken en agenda uit te kunnen wisseelen.
Groet,
FrankShock
 
harri00413
Zijn er systeembeheerders die de Exchange fix zoals beschreven in http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;919864&sd=rss&spid=1773 hebben ingevoerd en daar resultaat mee hebben?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen htc hd2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail instellingen met vvodafone modem Instelling problemen : 3 27 jul 2009
Advertentie