obey-robots.txt
08 December 2016, 06:59
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Klachtenservive Vodafone

Jos
Zowel mijn echtgenote als ik hebben een Vodafone-abonnement. Vorige week in Portugal aangekomen bleek sprake van "geen service". Dat hebben we nooit eerder meegemaakt, en betekende dat ik telkens alleen kon bellen vanuit het postkantoor. Even Spaanse grens overgewipt, maar ook daar "geen service". Terug in Nederland gisterenmiddag bleef dezelfde boodschap komen.
De Vodafone winkel in Portugal had aangegeven niets voor me te kunnen doen, dus vanmorgen klachteservice gebeld via vast nummer.
De Vodafone-juffrouw raakte eerst al geprikkeld over mijn opmerking dat ik wel erg lang (ruim 8 minuten) moest wachten voordat er iemand opnam, en gaf aan dat ik dat maar schriftelijk moest melden. Toen ik aangaf dat zij het nu telefonisch had gehoord en mijn opmerking dus kon doorspelen werd ze onbeleefd, vroeg of ik ooit wel een opleiding had gehad en gaf aan het gesprek te beëindigen want ze was hier niet van gediend.

Ik meende vervolgens dan maar mijn klacht per e-mail aan Vodafone te moeten sturen.
Dat kan echter niet : Je moet je eerst aanmelden bij "Mijn Vodafone" en daar een pass-word voor krijgen. Om dat te krijgen voor je dus je gegevens in, maar dan krijg je de mededeling dat je je wachtwoord per sms- toegezonden krijgt. Maar omdat ik "geen service" heb op mijn toestel krijg ik dus ook geen sms binnen.

Al met al zal ik, terwijl ik jarenlang een tevreden klant was, nu zo spoedig mogelijk mijn abonnement gaan beëindigen om dit soort ellende te voorkomen. Hoe ik het huidige probleem moet oplossen weet ik nog niet, maar er is een vodafone vestiging bij ons in Lelystad dus daar zal ik eerst maar eens langs gaan.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachtenservive Vodafone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
vodafone glasvezel probleem Algemeen 1 20 januari 2014, 15:45
vodafone storing januari Storing 1 12 januari 2013, 01:51
vodafone storing Storing 2 03 juli 2012, 07:04
Storing vodafone februari 2012 Storing 34 16 februari 2012, 21:36
Storing vodafone?? Storing 1 11 oktober 2011, 15:44
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:17:45
| Dewa19:03:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.