obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!

BlackBerry
Als webmaster merk je het gelijk als je minder bezoekers krijgt. Dit kan komen door brakke DNS servers van de ISP, of doordat oude gegevens gebruikt worden die niet meer kloppen.

Ervaar je lange time outs, webpagina's die niet laden of je krijgt zelfs verkeerde pagina's dan is OpenDNS iets voor jou!

Onderstaande is tevens bijgedragen als vertaling in Google van http://www.OpenDNS.com;

Ontdek waarom miljoenen mensen hebben al de overstap hebben gemaakt naar een beter internet met OpenDNS.

Neem een paar minuten de tijd om uw DNS-service; veiliger, sneller, slimmer en meer betrouwbaarder te maken voor iedereen in uw huishouden.

Ouderlijk toezicht
Zorgen dat uw gezin veilig online kan zijn is nog nooit zo eenvoudig geweest.
OpenDNS biedt u meer dan 50 categorieën om uit te filteren. Vink de vakjes aan van de categorieën die u wilt blokkeren en binnen enkele minuten zijn uw keuzes geactiveerd.

Sneller, betrouwbaarder Internet
Bevrijd uw huishouden van irritataties door Internet uitval te voorkomen. Schakel over naar OpenDNS en ervaar onmiddellijk een snellere, meer betrouwbare Internet-verbinding.
Doe mee met de miljoenen die al de DNS-service van hun ISP vaarwel hebben gezegd.

Phishing beveiliging
OpenDNS, de industrie-leidende anti-phishing service, voorkomt dat u phishing-websites niet herkent.
We zullen u waarschuwen wanneer de site die u wilt bezoeken een frauduleuze site blijkt te zijn.

OpenDNS Gids
Zoekresultaten zetten je op het goede spoor ondanks spelfouten in de zoekopdracht.
Onze slimme; "bedoel je?" spelsuggestie helpen je op weg in plaats van een moeilijk te begrijpen error pagina.

Customization Customization
Voeg je favoriete afbeelding en een aangepast bericht aan de OpenDNS Gids en geblokkeerde pagina's toe om een persoonlijk tintje aan OpenDNS te geven voor uw huishouden.
Gebruik verschillende boodschappen voor de verschillende pagina's.

Snelkoppelingen
Maak korte en gemakkelijk te onthouden snelkoppelingen naar uw favoriete websites met OpenDNS Sneltoetsen.
Maak persoonlijke Snelkoppelingen die alleen voor uzelf werken, of maak netwerk snelkoppelingen voor iedereen in uw huishouden.

Typefout correctie
Laat u niet hinderen door typefouten.
We corrigeren de meest voorkomende typefouten automatisch in de adresbalk.
Met behulp van OpenDNS typefout correctie surft iedereen in uw huishouden razendsnel op het internet.

Top-Notch Support
OpenDNS biedt gratis e-mail support.
Voor hulp bij het opzetten van OpenDNS door DNS-deskundigen.

-------------------------------------------------------------

Start hier met het instellen van de 'betere' DNS server.

Ik heb ze ook ingesteld. Natuurlijk wilde ik dit checken of het ook werkt. Dit kan heel simpel! Grin

http://welcome.opendns.com

Als je geen opendns gebruikt krijg je OEPS in beeld.

Staat het wel goed ingesteld dan...
checkmark
Welcome to OpenDNS
Video handleiding instellen OpenDNS. YouTube Video

BlackBerry

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-decoder werkt niet Installatie problemen 1 04 november 2013, 09:33
blyk werkt niet Algemeen 1 16 november 2011, 20:20
mijn ping, msn & twitter doen het niet Algemeen 1 22 april 2011, 21:58
Blackberry Messenger niet kunnen downloaden Storing 1 15 december 2010, 15:55
gratis sms via vodafone site komen niet aan Algemeen 1 23 september 2010, 13:33
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:16:23
| Dewa19:02:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.