obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
24-8-2011 Géén Netwerk beschikbaar!
HTvH
Na diverse malen checken op de website van vodafone en resetten van mijn mobiele telefoon, begin ik toch het idee te krijgen dat mijn telefoon géén netwerken vindt om mee te koppelen bij Vodafone doordat er een storing is, of een beheerder van een mobiel netwerk waarvan vodafone gebruik maakt heeft een storing.

Maar op internet of bij Vodafone iets vinden hierover, niet echt.

Wordt er niet gemonitored op storingen, zoals bij vele bedrijven ook niet het geval is ...............
Voor iets als communicatie in deze tijden en eeuwen is dat best een slechte zaak!

Maar we wachten wel weer tot alles weer werkt..............
 
Carlos0_0
Ik heb ook geen mobiel netwerk op me Sensation staan, Ik dacht eerst ligt aan me simkaart is al 5 jaar oud en beetje beschadigt maar nu helemaal niks meer

Ik heb er sinds gisteren idd wel een beetje al last van maar kreeg gewoon nog verbinding de hele dag nog, Ik heb vanaf nu helemaal geen mobiel netwerk meer op me telefoon staan zit nu in amersfoort.
 
HTvH
Ben benieuwd wanneer e.e.a. weer gaat werken, ik zie nu wel dat er een 2g netwerk aanwezig is hier maar kan er niet mee verbinden......

Ik leef in Zuid Holland, dus als we hetzelfde probleem hebben dan ligt het in ieder geval niet aan de zendmasten............

Zit wel via Sizz bij vodafone, wie weet ligt daar dan de oorzaak...
 
Carlos0_0
Ligt niet de oorzaak ik zit bij Vodafone zelf, verder zit ik wel gewoon op het 2G netwerk kan wel bellen gewoon.
 
HTvH
Snap er nu helemaal niks meer van........telefoon wil zich steeds maar registreren bij T-Mobile...............
 
Cobra13-NL
Zelfde probleem hier.... Frown

Ben nu in zuid-holland aan het werk en sinds een paar uur kan ik helemaal niks meer. SMS en Ping werken niet en contant valt het mobile netwerk weg...(krijg ik zo'n SOS ding bovenin beeld) Als ik even netwerk zie....krijg ik geen verbinding en als ik iets van verbinding heb en probeer te bellen ben ik hem weer kwijt.

Gisteren avond precies het zelfde probleem gehad, toen in omgeving Den Bosch. Dus is niet alleen in zuid holland een probleem denk ik.

Heb zelf ook al een harde reboot geprobeerd en een minuut of 10 de accu er uit...niks helpt.

Baal er flink van...is al 2 dagen een drama nu!
Gewijzigd door Cobra13-NL op 24 augustus 2011, 16:29
 
HTvH
Ingelogd op mijn Vodafone.nl en nu blijkt er wel degelijk een storing te zijn......
 
Cobra13-NL
Vodafone kampt met landelijke storing
Door Arnoud Wokke, woensdag 24 augustus 2011 16:21

Vodafone kampt met een landelijke storing, waardoor veel klanten niet kunnen bellen, sms'en of internetten. De oorzaak en de duur van de storing zijn vooralsnog onbekend. Meldingen van de storing komen uit het hele land.

De storing treft zowel data- als spraakdiensten, blijkt uit meldingen op GoT. Veel mensen krijgen de melding dat ze alleen nog noodoproepen kunnen plaatsen en kunnen dus niet bellen of gebeld worden. De klantenservice van de provider bevestigt de storing. De storing begon rond vier uur, blijkt uit de meldingen.

Bron: Tweakers.net
 
nick26
ook geen verbinding sinds 15uur,. geeft ook aan simkaart niet goed terwijl alles zgan is.
bij mn vriendin werkt voda gewoon wel. (oudere gsm)

paar keer reset maar nix, gebeld met voda en word aangegeven dat er storing is. wel gek,de ene gsm wel en de andere niet terwijl we in 1 huis zitten
 
Cobra13-NL
Na het lezen van Nick26 z'n bericht heb ik even geprobeerd om mijn netwerkverbinding van 3G af te halen en alleen te zoeken op 2G netwerk.

Maar dit haalt ook niks uit uit helaas...tenminste, niet voor mij. Zou men ook nog even kunnen proberen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '24-8-2011 Géén Netwerk beschikbaar!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Advertentie