obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefoon wel internet
Vindplaats
Mijn mobiele telefoon is een Iphone 5 en heb IOS 10.3.1 als besturingssysteem. Ik had een mobiel abonnement bij Ziggo, maar ben onlangs overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. In een eerdere poging heb ik al eens geprobeerd over te stappen naar Vodafone, maar dat is niet gelukt. Toen maar weer teruggegaan naar Ziggo. Mijn telefoonnummer is echter bij Vodafone gebleven en niet naar Ziggo gegaan. Om deze zaak niet ingewikkelder te maken heb ik vanmiddag op advies van een medewerker van Vodafone in een Vodafonewinkel een nieuwe simkaart gehaald. Daar mijn nummer nog steeds bij Vodafone was zou het alleen maar nodig zijn mijn Ziggo kaart te vervangen door de nieuwe Vodafone kaart. Dit alles is een zeven uur geleden gebeurd en ik kan nog steeds niet mijn op mijn mobiele telefoon bellen. Internet lukt wel, dat is geen probleem. Mijn vraag is dus of het misschien aan de instellingen ligt dat ik niet kan bellen en sms'n.Op het display van mijn telefoon staat steeds Geen service.
Genoemd probleem heb ik ook geplaatst op forum.vodafone.nl
Gewijzigd door Vindplaats op 30 april 2017, 10:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefoon wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Geen internet Storing : 6 21 aug 2012
Advertentie