obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen internet meer op desire
tasoeli
Ja kom van t-mobile en had daar altijd met mijn i-phone gezeur geen internet en bellen vaak geen bereik. Maar goed vodaphone had wel een mooie aanbieding met de htc desire dus dacht nou dan wordt het vodaphone. Vodaphone heeft bij mij wel een goede naam en dacht dat het netwerk wel beter zou zijn. Maar heb de desire nu 2 weken en het gezeur is alweer begonnen. Gisteravond gewoon thuis internetten mailen en ga zo maar door. Hier op mijn werk ineens geen internet meer en geen 3g. Gebeld ja het kan niet en er is geen storing en blabla. Ja hallo waarom zou ik erom liegen. Heb vodaphone 2 weken en dit voorspelt niet veel goed voor de toekomst. Volgende keer dan toch maar het betrouwbare netwerk van de kpn nemen. Hebben meer last van geen internet in de omgeving van bleskensgraaf regio dordrecht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet meer op desire', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Advertentie