obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Vandaag opnieuw een storing bij Vodafone
BlackBerry
Verschillende mailtjes via het contact formulier informeren of er een storing is. Hieruit blijkt dus wel dat er een storing is.

Laat een berichtje achter als u ook storing ervaart.
BlackBerry
 
miszboriii
nou ik heb er dus ook last van
me ping ligt er al uit vanaf vanmiddag heb helemaal geen internet meer
 
Raydrey
Ik heb er last van sinds gister (29 augustus) rond 9 uur in de ochtend...en tot nu toe NIETS. Terwijl mijn Smartphone Blox geldig is tot 13 september. Het wordt zeker ook niet met terugwerkende kracht betaald?!!!!?!?!??Angry Want dit is niet de eerste keer in de maand augustus. En het grappige is: andere mensen die ik ken die ook vodafone prepaid internet gebruiken, hebben wel gewoon internet. Dit is een vodafone site, dus ik verwacht van een vodafone medewerker een relevant antwoord.
 
maximodo
ik heb ook storing ik bel net klantenservice heb langer als 15 min gewacht eindstand opgehangen echt schandalig dit
 
bbsmoke
Ik heb ook storing al vanaf gisteren 29-08 13:00
tot nu toe nog steeds geen ping, msn, facebook, enz.

zou graag willen weten hoe je dit kan fixen want vind het echt zwaar irritant
 
Raydrey
Ben langs een vodafone winkel geweest. Schijnt dat als je minder dan 2,50 tegoed heb (VOOR DE PREPAID USERS) kan je dan niet internetten/pingen. Dus heb ik opgewaardeerd en moest 30 minuten wachten, daarna batterij eruit en weer erin. NIET GELUKT. Hadden ze extra geld nodig door tegoed te verkopen ofzo :S
Ik wacht nog een uurtje ofzo, dan ga ik weer.
En wat nog irritanter is: De zogenaamde (super)beheerder heeft nog geen antwoord gegeven op deze forums...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 30 2011 11:45:55:
Als dit zo door gaat stap ik wel over naar t-mobile

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 30 2011 13:38:41:
Vodafone moet nodig eens haar site updaten en belangrijke informatie niet weglaten.
Blijkbaar heb ik "Smartphone Blox" genomen voor €14,50 met een datalimiet van 1Gb. Maar die geldt niet voor Blackberry's. Die geldt alleen voor iPhone's en andere Android toestellen.
Voor de Blackberry is er maar 1 type blox en dat heet de "Blackberry Blox" voor €12,50 per maand met een datalimiet van 250 Mb. Die is niet op de site te vinden. Wat je moet doen is een sms sturen naar 4000 met de tekst "blackberry aan".
Klantenservice heeft de 14,50 per direct terug geboekt op mijn prepaid saldo en daarna moest ik die sms sturen.
Dus nogmaals, vodafone is niet duidelijk op hun site. trouwens, Blackberry gebruikers willen ook een keer genieten van 1Gb datalimiet per maand, dus kom ook eens met zo'n bonus aanbieding ofzo...
Gewijzigd door Raydrey op 30 augustus 2011, 13:38
 
alhamdoelilaah17
wat moet ik doen?? Ik heb ook geen internet meeer.. en hoelang duurt die storinggg erg vervelendd dit!!
 
Raydrey
@ alhamdoelolaah17: lees wat ik als laatst heb getypt dan weet je wat je moet doenWink
 
alhamdoelilaah17
die blackberry blox heb ik al alleen me internet doet het niet:S
 
bbsmoke
Van Vodafone.

Op dit moment hebben wij een storing waardoor het inderdaad niet mogelijk is internet verbinding te verkrijgen met uw Blackberry.
De technische afdeling is hiervan op de hoogte en bezig om het probleem op te lossen.
Wanneer deze opgelost zal zijn is helaas niet bekend.
Ik vraag u dit nog af te wachten.

Wilt u nakijken of internet wel al weer mogelijk is, dan is het aan te raden om uw Blackberry uit te schakelen door de batterij uit het toestel te halen.
Na een enkele minuten plaatst u de batterij terug in het toestel en zet u deze weer aan.
Dit zorgt voor een geheel nieuwe verbinding op het netwerk welke uw internet verbinding kan verhelpen.

Internetten kan ik inderdaad weer met me mobiel maar ik heb geen verbinding met de BIS dus ze zijn er mee bezig zeggen ze ik wacht dit vandaag nog af.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 31 2011 16:15:43:
Ik kan weer Internetten op een normaal manier alles doet het weer,

wat ik heb gedaan is

Afwachten afwachten zo nu en dan BB uitzetten en weer opstarten opgegeven moment deed alles het weer automatisch

peace
Gewijzigd door bbsmoke op 31 augustus 2011, 16:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vandaag opnieuw een storing bij Vodafone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vodafone glasvezel probleem Algemeen : 1 20 jan 2014
vodafone storing januari Storing : 1 12 jan 2013
storing bij Zwolle (19-7-2012) Storing : 1 19 jul 2012
vodafone storing Storing : 2 03 jul 2012
Storing 13-06 Storing : 4 13 jun 2012
Advertentie