obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Soort van oplichting
mjb
24 september heb ik online een abonnement afgesloten, moest direct 309 euro betalen. Bijna per omgaande post krijg ik bericht dat het toestel voorlopig niet leverbaar is. Had dit niet op de site moeten staan (niet op voorraad). Gelukkig kon ik annuleren. Nu alleen nog mijn geld terug. Gebeld met de klantenservice, na wat heen en weer gestuurd te zijn kreeg ik iemand aan de lijn die er voor zou zorgen dat ik binnen een week mijn geld terug zou krijgen. Na een week weer gebeld: "het gaat wel 5 weken duren" Na 5 weken weer gebeld: "volgende week krijg je het terug". Bijna zeven weken later weer gebeld: "ik weet echt niet wanneer je de 309 euro terug krijgt!!!
Ik vind dit gedrag grenzen aan oplichting: niet leveren en wel incasseren. Ondertussen moet ik wel mijn abonnementsgeld aan Vodafone betalen omdat zij e.e.a. niet kunnen verrekenen.
Inmiddels dus 4 keer met de klantenservice gebeld (kost ook steeds 15 minuten...) en elke keer met een kluitje in het riet gestuurd. Bij deze dus een waarschuwing: Bestel en betaal niet online op de vodafone website, want wanneer zij niet kunnen leveren kan je heel heel lang wachten op je geld.
 
BlackBerry
Bedankt voor de waarschuwing! Misschien had je het bedrag kunnen laten storneren, vermoedelijk is die mogelijkheid door het verstrijken van de tijd nu voorbij.

Je kunt nog bij je bank hierover informeren.
BlackBerry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Soort van oplichting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie