obey-robots.txt
24 April 2018, 10:28
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 16% [5 stemmen]
16% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 53% [17 stemmen]
53% [17 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 31% [10 stemmen]
31% [10 stemmen]

Stemmen: 32
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Een groot compliment

Mo
Nu ben ik toch al een zeer tevreden gebruiker van Vodafone. Al sinds 1995 ben ik geabonneerd op mobiele telefonie bij Vodafone toen het nog Libertel heette. Maar het blijft mij opvallen dat van alle providers (ben tussendoor zakelijk een keer vreemd gegaan bij een ander) Vodafone de beste service en het meest vriendelijke personeel hebben.
Of ik nu naar de helpdesk bel, administratie of naar een winkel ga. Niks is te veel en alles kan.
Mijn telefoon, waar ik meer dan tevreden mee was maar die echter nu batterij problemen gaat geven, heb ik vandaag in Rijswijk de Boogaard gewisseld voor een nieuw mobieltje. De wijze waarop ik geholpen ben is mij meer dan een 10 waard. Alles wordt uitegzocht, gecorrigeerd als er iets niet meer klopt. Je wordt fantastisch voorgelicht en er wordt voor je uitgerekend met welk abonnement jij het beste uit bent.

Normaliter tracht men van alles het duurste elders aan te smeren zonder de consequenties er bij te vertellen. Dat gebeurt hier dus absoluut niet.
Ook de verkopers en verkoopster die uiterst attent zijn (ook voor diegene die je bij je hebt).

Als er 1 bedrijf en 1 winkel voor mij een gouden douche mag ontvangen dan is het Vodafone met deze winkel en deze verkopers (en ik spreek dus al uit meer dan 10 jaar ervaring daar!).


chapeau!

Groetjes
Mo
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een groot compliment', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry15:46:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.