obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wele mobiele abonnemenen zijn er en wat zijn de opvallenste kenmerken
 Onderwerp afdrukken
Oude abonnement
readysteady
Ik heb een vraag over mijn abonnement.

Ik heb een Basis abonnement 50 euro SIM Only en betaal daar 25 euro per maand voor exclusief mobiel internet. Dit abonnement heb ik in april 2007 afgesloten. Hiervoor krijg ik 50 euro aan bellen en sms'en per maand

Nu werd ik vandaag gebeld door een medewerker van Vodafone met de vraag of ik een nieuw abonnement wilde afsluiten omdat Vodafone mijn oude abonnement niet meer de korting van 25 euro per maand wil geven. Dit kan zegt Vodafone omdat ze nu niet meer stilzwijgend mogen verlengen en dus beredeneerde de medewerker dat na 5 jaar Vodafone niet meer de korting wil geven (heeft al te lang geduurd zei de medewerker) en als ik niet hiervan afzie ik een brief ontvang met daarin de informatie dat de korting wordt stopgezet. Ik wist niet dat er een korting op dit Sim Only abonnement zat.

Weet iemand (of Vodafone zelf) dat dit zomaar kan en mogelijk is? ik wil graag mijn oude abonnement behouden ook omdat de Internet Blox die ik erbij kan aansluiten voor 9,95 per maand geen maximum qua mb's per maand heeft.

Mvg Jeroen.
 
BlackBerry
Ik ben geen expert op dit gebied. Maar voorwaarden kunnen veranderen. Als je het met die veranderde voorwaarden niet eens bent kun je kosteloos opzeggen.

Maar je wilt niet opzeggen, je wil je voordelige abonnement behouden. Maar je contract is of loopt af. Vodafone biedt dit echter niet meer aan en zul je dus op zoek moeten naar iets anders.

Zelf zit ik bij Telfort en heb onlangs een nieuw contract/abonnement afgesloten. Het nieuwe contract bevat een datalimiet op mobiel internet. Mijn oude abo had geen datalimiet, helaas voor mij kon ik dat niet verlengen tegen dezelfde voorwaarden.

Quote

Dit kan zegt Vodafone omdat ze nu niet meer stilzwijgend mogen verlengen

Dat heeft er in mijn ogen niets mee te maken. Stilzwijgend verlengen kon alleen maar als de voorwaarden niet veranderen. Inderdaad is er een wet aangenomen die stilzwijgend verlengen verbiedt. Maar die wet verbiedt niet om tegen dezelfde voorwaarden te verlengen.

Kromme niet steekhoudende redenering van de vodafone medewerker. Neemt niet weg dat vodafone in zijn recht staat na afloop van de contractperiode ditzelfde abonnement niet meer aan te bieden.
BlackBerry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oude abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie