obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Forced update Apps manager loopt vast
Impala24
Ik heb net een Nokia N97 mini gekregen bij een Vodafone abo, en loop tegen het volgende probleem aan:
Als ik de Apps manager start, zegt hij dat er een forced update nodig is. Als ik dat laat uitvoeren gebeurt er niks en blijf ik zitten met een wit scherm. Ik kan de Apps manager helemaal niet meer benaderen omdat die update eerst moet gebeuren. Ik zag op het UK-forum dat meer mensen dit probleem hebben maar er is nog geen oplossing. Het ligt niet aan de telefoon want mensen met andere telefoons (Sony Ericsson) hebben er ook last van.
Is dit probleem bekend bij Vodafone NL en wat wordt er aan gedaan?
Ik twijfel of ik mijn abo-verlening moet annuleren (zit nog in de 7 dagen bedenktijd).
 
BlackBerry
Het beste kun je met je toestel naar een VodaFone shop en het ter plekke op te laten lossen. Kan dat niet dan je abonement annuleren.
BlackBerry
 
Impala24
Ik denk niet dat de winkel het kan oplossen, omdat het probleem in de Vodafone update schijnt te zitten (internationaal). Maar ik zal idd wel even langs de winkel gaan, misschien dat ze toch een of andere oplossing weten.
Iemand enig idee of en hoe snel Vodafone dit soort dingen herstelt?

UK-topic over dit probleem hier:
http://forum.vodafone.co.uk/index.php...8079&st=20
Gewijzigd door Impala24 op 25 januari 2010, 22:42
 
Impala24
En hier nog meer mensen met hetzelfde probleem
http://forum.vodafone.co.uk/index.php...opic=47896
Gewijzigd door Impala24 op 26 januari 2010, 02:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forced update Apps manager loopt vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vodafone introduceert Vast Bellen en Internetten tot 40 Mbps via VDSL Algemeen : 1 28 jun 2011
storing vodafone vast 3 dagen Storing : 1 02 jul 2010
Storing vast bellen en internetten Storing : 13 09 apr 2010
vast bellen en internet van vodafone Storing : 1 12 mrt 2010
Advertentie