obey-robots.txt
08 December 2016, 06:55
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 50% [15 stemmen]
50% [15 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 33% [10 stemmen]
33% [10 stemmen]

Stemmen: 30
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over VodaFone? Post hier je VodaFone klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Soort van oplichting

mjb
24 september heb ik online een abonnement afgesloten, moest direct 309 euro betalen. Bijna per omgaande post krijg ik bericht dat het toestel voorlopig niet leverbaar is. Had dit niet op de site moeten staan (niet op voorraad). Gelukkig kon ik annuleren. Nu alleen nog mijn geld terug. Gebeld met de klantenservice, na wat heen en weer gestuurd te zijn kreeg ik iemand aan de lijn die er voor zou zorgen dat ik binnen een week mijn geld terug zou krijgen. Na een week weer gebeld: "het gaat wel 5 weken duren" Na 5 weken weer gebeld: "volgende week krijg je het terug". Bijna zeven weken later weer gebeld: "ik weet echt niet wanneer je de 309 euro terug krijgt!!!
Ik vind dit gedrag grenzen aan oplichting: niet leveren en wel incasseren. Ondertussen moet ik wel mijn abonnementsgeld aan Vodafone betalen omdat zij e.e.a. niet kunnen verrekenen.
Inmiddels dus 4 keer met de klantenservice gebeld (kost ook steeds 15 minuten...) en elke keer met een kluitje in het riet gestuurd. Bij deze dus een waarschuwing: Bestel en betaal niet online op de vodafone website, want wanneer zij niet kunnen leveren kan je heel heel lang wachten op je geld.
 
BlackBerry
Bedankt voor de waarschuwing! Misschien had je het bedrag kunnen laten storneren, vermoedelijk is die mogelijkheid door het verstrijken van de tijd nu voorbij.

Je kunt nog bij je bank hierover informeren.
BlackBerry

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Soort van oplichting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BlackBerry10:14:02
| Dewa18:59:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.