Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
internet vodafonevast
|
|
tangotijger |
Geplaatst op 21 February 2011, 09:07
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21 Feb 2011 |
Sinds zondagmiddag rond 16 uur kan ik geen post meer via outlook ontvangen. Er komt na verzenden direct post terug van "systeembeheerder"die zegt dat post onbestelbaar is. Dat gold ook voor post ontvangen. Dat lijkt vandaag opeens wel weer te kunnen. Verzenden en ontvangen via webmail gaat wel. Het lijkt alsof mijn server een ander adres heeft gekregen. Mijn outlookinstellingen zijn voor ingaande post: pop3.vodafonevast.nl en voor uitgaande mail: smtp.vodafonevast.nl. Tips of gelijke ervaringen? |
|
|
Bamie |
Geplaatst op 17 March 2011, 17:10
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 17 Mar 2011 |
er is al weken iets aan de hand met Vodafone email binnenhalen lukt wisselend wel en niet soms verzenden wel en binnenhalen niet Uploaden van naar server is al weken niet mogelijk mooie provider ze richten zich voornamelijk op telefonie lijkt het reactie van de klantenservice is minimaal lekker makkerlijk voor ze |
|
|
onkruidje |
Geplaatst op 23 March 2011, 08:42
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 23 Mar 2011 |
hier in zoetermeer wijk 28 hetzelfde sinds vrijdag de 18de wegens werkzaamheden aan het net ik weet niet wat ze gedaan hebben heb nu geen bereik meer tig keer gemaild wat krijg je als antwoord de accuu en simkaart 10 min eruit halen anders andere telefoon zei daar ligt het niet aan zodra ik de wijk uitgaat doet alles het voorheen werkte het prima weet niet wat ze hebben gedaan ja netwerk vernieuwd? nou eerder gerampeneerd heb ze weer mail gestuurd dat in andere wijken van zoetermeer het wel doet kan toch moeilijk steeds naar andere wijk om email te checken??????????????? ja tuurlijk op pc maar daar heb ik geen abonnement voor zeg ik betaal ervoor dus dan moet het het ook doen ze hebben het netwerk vernieuwd zeggen ze?????????????????????? fijn he hier doet het ook niks meer |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet vodafonevast', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! | Klacht over VodaFone | : 1 | 15 Jun 2017 |
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! | Opleveringsproblemen | : 1 | 15 Jun 2017 |
Geen telefoon wel internet | Algemeen | : 1 | 30 Apr 2017 |
Geen internet | Storing | : 6 | 21 Aug 2012 |
Geen mobiel internet | Storing | : 2 | 06 Mar 2012 |
Advertentie