obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet
servie_b
Ik heb sinds 11 uur of zo geen mobiel internet; ik zit in Veldhoven en wij hebben een Vodafone mast op het terrein staan; dit had ik vorige week ook, maar toen werd er gewerkt in Eindhoven
 
internetloos
Vanuit Enkhuizen hetzelfde probleem! Ben onderweg naar amsterdam maar zonder WiFi van de trein geen internet....
 
blackberrytorch92
Ik heb hier in Eindhoven hetzelfde probleem! heel irritant!
 
marretje
Ik heb ook al uren geen verbinding met mijn mobiel geen idee waar het aan
ligtAngry
 
blackberrytorch92
er was vanochtend blijkbaar een stroomstoring:

21-08-2012 - Door een stroomstoring heeft het Vodafone netwerk er aan het eind van de ochtend deels uitgelegen. Bel- en SMS verkeer zijn ondertussen herstelt, klanten kunnen nog wel problemen met internet ervaren.
 
marretje
Oke bedankt dan weten we in ieder geval iets whatsup en zo doet het nog niet maar bellen en smsen inderdaad wel
Bij mij begon het ook roNd elf uur hoop wel dat de rest het ook gauw gaat doen :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Nu eens geen geklaag maar positieve ervaring! Opleveringsproblemen : 1 24 jan 2015
GEEN VERZEKERING OP LEENTOESTEL EN NERGENS DUIDELIJK VERMELD Klacht over VodaFone : 1 01 apr 2013
Advertentie