obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
 Onderwerp afdrukken
teruglopende snelheid mobiel internet (laptop)
lailailailai
Hallo!

Ik heb sinds een maand een goede nieuwe laptop van het merk packerdbell, via een aanbieding in combinatie met een vodaphone mobiel breedband basis abonnement. In het begin beviel het me zeer goed, over het algemeen is het niet traag tenzij je grotere bestanden wil downloaden. Echter, sinds twee dagen is het ineens heel erg traag. diverse websites lopen ook vast nu of starten niet op. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan moet doen? ik weet dat je een limiet hebt in hoeveelheid die je kan downloaden per maand, en als je daaroverheen bent wordt het vanzelf trager. Maar ik heb het abonnenment afgesloten op 21 oktober, en sinds 20 november is het plotseling drastisch trager geworden, en vandaag is het in feite al 22 novemeber dus zou er nu toch een nieuwe maand van start moeten zijn gegaan. (of maak ik een denkfout en wordt dat anders berekend?)

Wie weet er raad?

Alvast bedankt voor het geval iemand de moeite neemt hierop te reageren!

laialaiSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teruglopende snelheid mobiel internet (laptop)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen mobiel geen internet helemaal niets!!! Klacht over VodaFone : 1 15 jun 2017
GEEN MOBIEL GEEN INTERNET NIKS!!!!! Opleveringsproblemen : 1 15 jun 2017
Geen telefoon wel internet Algemeen : 1 30 apr 2017
Geen internet Storing : 6 21 aug 2012
Geen mobiel internet Storing : 2 06 mrt 2012
Advertentie