obey-robots.txt
20 Juni 2018, 09:07
Navigatie
Ledenenquête
Bent u tevreden met VodaFone?

Ja
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Ja 16% [5 stemmen]
16% [5 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Nee 53% [17 stemmen]
53% [17 stemmen]

Matig
Ledenenquête: Bent u tevreden met VodaFone? Matig 31% [10 stemmen]
31% [10 stemmen]

Stemmen: 32
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 29 dec 2008
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Vodafone Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vodafone en RTL lanceren nieuwe mobiele provider Sizz

BlackBerry
3 februari 2011 – Vanaf maandag 7 februari is Nederland een nieuwe mobiele provider rijker. Dan lanceren Vodafone en RTL Nederland het gezamenlijke merk Sizz. Sizz is ontwikkeld op basis van de behoeften van de vrouwelijke consument om mobiel gebruik leuker en makkelijker te maken. Van de communicatie en de prijsstelling tot het gebruik van de mobiele telefoon, bij alles is nagedacht over gebruikersgemak en goede service.

Leuker en makkelijker
Abonnees krijgen via de mobiele Sizz applicatie (app) toegang tot een selectie van RTL-programma's, zoals 'RTL Boulevard', 'Editie NL' en 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Gratis en zonder reclame. Ook biedt Sizz videosnacks aan, zoals een preview van 'GTST' een dag voor uitzending. Sizz zorgt er tevens voor dat haar abonnees voorrang krijgen bij de kaartverkoop voor verschillende evenementen, bijvoorbeeld de opnamen voor de nieuwe reeks van 'The voice of Holland'. Bellen, sms'en en internet komen uit één bundel. Bovendien is het tarief buiten de bundel gelijk aan het tarief binnen de bundel.

Sizz.nl
Op Sizz.nl staat informatie over de tarieven en is praktische informatie te vinden over de vijf abonnementsvormen (Fan, Talent, Friend, Lover en Addict) en de verschillende smartphones. Daarnaast zijn er twee unieke diensten opgenomen: 'How to' filmpjes en 'Apps we love'.

How to
Uit onderzoek blijkt dat de lange technische handleidingen vaak hun doel missen. Daarom heeft Sizz de 'How to' filmpjes ontwikkeld. Deze korte instructiefilmpjes laten zien hoe makkelijk het is om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden van de mobiele telefoon. De 'How to' filmpjes worden regelmatig bijgewerkt.

Apps we love
De 'Apps we love' worden gepresenteerd door vier onafhankelijke experts op het gebied van entertainment, social media, fashion en gezondheid. Zij maken Sizz-gebruikers via filmpjes wegwijs in de wereld van de mobiele apps en geven hun mening over de handigste en leukste apps. Elke week wordt de lijst van apps aangevuld met nieuwe suggesties van het team van experts.

Alle 'Apps we love' en 'How to' filmpjes zijn te zien op Sizz.nl, RTL XL, Youtube en kunnen worden gedeeld via social media, zoals Facebook en Hyves. Sizz wordt verkocht via de Vodafone winkels, BelCompany, the Phone House, Telefoonkopen.nl, Telecombinatie en via Sizz.nl. Vanaf maandag 7 februari start ook de campagne met als ondersteunende pay off 'Sizz, da's lekker mobiel'.


Meer informatie over Sizz is te vinden op de website Sizz.nl

Bron Persbericht
BlackBerry

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vodafone en RTL lanceren nieuwe mobiele provider Sizz', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mobiele Dataverbruik Klacht over VodaFone 1 24 september 2014, 13:23
vodafone glasvezel probleem Algemeen 1 20 januari 2014, 15:45
vodafone storing januari Storing 1 12 januari 2013, 01:51
vodafone storing Storing 2 03 juli 2012, 07:04
Klachtenservive Vodafone Algemeen 1 31 maart 2012, 12:52
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

06 december 2016, 21:29
op 26/10/2016 een nieuw toestel beseld ordernr. 251369112. Op 28/10/2016 is deze goed ontvangen. Het toestel is op 29/10/2016 aangetekend retour gezonden ivm verkeerde keuze. Na een aantal weken dacht

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

25 november 2013, 10:07
Hoi ik heb vodafone al 3 x gebeld om mijn sms weer te activeren maar krijg geen bericht binnen wat wel de boeling moet zijn help

01 april 2013, 18:03
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb in Oktober 2012 een iphone5 abbonement afgesloten bij Belcompany icl verzekering bij Vodafone. Zo,n twee weken geleden kwam ik erachter dat het toestel niet goed

08 december 2011, 14:09
Ik heb een vodafoneabonnement
maar mijn internet is in ene amper tot niet te bereiken?? STORING?????

01 september 2011, 11:58
Is er weer storing? Ik heb in Gouda helemaal geen bereik meer sinds een paar uur!

25 december 2010, 17:43
Wij hebben een prepaid abbo. Opeens 35.- Euro er af. Waar kan ik mijn rekening inzien, waar dat bedrag naar toe is gegaan.